Pastel Perfumed Nail Polish – Mint

Здравейте отново! :)

Днешната публикация ще е свързана с един лак,който си купих преди няколко месеца и търпеливо чакаше да бъде изпробван – Pastel Perfumed Nail Polish в цвят Mint.С идването на пролетта и на по-топлото време ми дойде настроение както за по-ярки и свежи цветове,така и за пастелните тонове като този.

Image

Цветът е много красиво ментово,такова си търсех отдавна.Ако погледнете шишенцето при почти всяка светлина се вижда златистият шимър,но на нокти е почти незабележим.Показва си красотата само на слънце или на силна изкуствена светлина.Лака е част от ароматизираната серия на Пастел и както показва името му, мирише на мента,дори и с топ-лак.

Image на дневна светлина

Image на слънце

За нанасянето мога да кажа,че е сравнително  лесно,четката ми е удобна.Но пък нямам особено сръчни ръце,затова и лакирането ми не е перфектно,моля да ме извините за това.Два слоя ми бяха достатъчни.Относно трайността,при мен издържа с незначителни забележки 3 дни,след което имаш малко обелени връхчета и го свалих.При мен повечето лакове издържат по 3-4 дни,не повече,така че тук нямам от какво да се оплача.

Image

Това е от мен за този лак,надявам се публикацията да ви е била полезна! :)

До скоро!

Leave a Reply

