Pinks.bg Beauty Box

Здравейте отново!

След нетърпеливо чакане понеделник и вторник,през което упорито отказвах да поглеждам всичките козметични блогове,които следя,за да не си разваля изненадата,вчера най-накрая ми доставиха и моята кутия от Pinks.bg.

Image

Имах чувството,че отново съм на 10 и е Коледа…За мен това е едно от основните предимства на такъв тип абонамент – елементът на очакване и изненада. :))

Image

С моята кутийка явно куриерите не са се отнасяли особено внимателно,но пък важното е,че нещата вътре не са пострадали.

Image

И сега…отварянето!

Image

Image

Продуктите бяха много сладурски опаковани,а това видях,когато махнах хартията:

Image

Image

А това са всички мостри,които получих.С интерес ще пробвам всички,няма нещо,което да ми е неизползваемо на този етап.Особено се зарадвах на продуктите на Bioderma и тези на Kerastase.За фирмата Алпи пък наскоро писах казус в университета и веднага разпознах техните дезодориращи бонбони Део,които все се канех да си купя.

Image

Получих и червило в пълен размер Инглот,което обаче е само за първите 90 поръчали.Може би ще ми е малко неудобно за ползване,но задължително ще го пробвам.

Image

А това е картата с информация за всички продукти в кутията:

Image

Image

Като цяло съм много доволна от тази първа кутия и мисля да поръчам и следващата.

На вас как ви се струват продуктите? Бихте ли поръчали?

Leave a Reply

