Impala Silicone Eyeliner – 14

Един добре познат продукт,който обаче наскоро намерих в този супер готин,ярък цвят.

Image

Откакто една позната ми го показа,знаех,че трябва и аз да си го купя.Имала съм и черен такъв и бях много доволна от цвета и издръжливостта му,а този цвят ме спечели с яркостта си и това,че е напълно матов,без никакви частици.Ще се убедите от суоча на слънце – просто прекрасно матово светло синьо.

Image

От другата страна има гъбичка,която служи за размазване/опушване на цвета и въобще не е лоша.

Image

Суоч на естествена светлина.

Image

Суоч на слънчева светлина.

Image

Тук го сложих като очна линия,само с малко спирала и подчертах долния клепач с черни сенки.Много е труден за хващане на снимка,на живо е почти неонов, “свети”,както сестра ми се изрази като ме видя с него. Наистина много ярък, страхотен е за лятото.Изключително мек,нанася се като масло.Не се размазва,въпреки падналия ми клепач,не се отпечата от горната страна.С базата на ЕЛФ ми издържа 4-5 часа,може би щеше да издържи и повече,но тогава го свалих.

Като недостатък мога да отбележа сравнително трудното му почистване. Поради това,че е доста мек пък,трябва да отбележа,че намалява бързо и се нуждае от често подостряне,следователно ще свърши по-бързо от някои други моливи.

Вторият път,когато го носих,затъмних линията на горния клепач с по-тъмно синьо,за да не е толкова ярко.

Image

Усещам,че ще се превърне в един от любимите ми продукти за лятото :)

One thought on “Impala Silicone Eyeliner – 14

  1. Pingback: What’s in my travel cosmetics/make up bag? | The Blogging And The Beautiful

Leave a Reply

