NYX Xtreme Lip Cream – Pinky Nude

Този продукт е първата ми среща с продуктите за устни на марката NYX, и определено ме заинтригува. Поръчах го заедно с  NYX Soft Matte Lip Cream, за който също планирам скоро публикация.

Но да се върнем на героя на днешния пост – красавецът Pinky Nude, който определено не е никак нюд, а повече за  него  може да видите след прекъсването.

This product is the first I ever tried from NYX lip products, and it definitely caught my attention. I ordered it together with NYX Soft Matte Lip Cream, which will be reviewed soon. Anyways, back to today’s star – the beautiful Pinky Nude, which is actually nowhere near nude, if you want to see more of it, click on Continue Reading.

Image

Image

Определено съм съгласна с NYX и тяхното определение: това не е нито червило, нито гланц,а нещо, което никога досега не сте пробвали… Или поне аз не съм :))

Бих го определила като нещо средно между течно и крем-червило, има страхотна консистенция, нито прекалено течно, нито прекалено гъсто. Цветът ми е много трудно да определя,затова и ще сложа снимка на суоча, където най-добре се вижда реалният му цвят. Както вече споменах,въобще не е нюд,както предполага от името му,но пък е много,много красив!

I definitely agree with NYX and their description – it is not your typical lipstick or lip gloss, and it is something you haven’t tried before – or at least I haven’t :))

I would say it is (duh!) a cream lipstick, it is not too liquid, nor it is too thick. The color is very hard to describe, but the swatch came out almost perfect to how it looks like so check it out. As I already said, it is very far from nude, as the name suggests, but still very, very pretty!

Image

Не лепне въобще и се нанася много лесно.Апликаторът е удобен и едно „топване” в шишенцето е напълно достатъчно за едно нанасяне, тъй като продукта е много пигментиран. Чувствам устните си много мекички и определено не подчертава недостатъците им. Освен това има приятен блясък и мирише на нещо сладичко,което лично  на мен ми допада.

При мен издържа много повече от други продукти,които съм пробвала – около 2, до 3 часа в зависимост дали пия или ям нещо.След това започва да избледнява, но не изчезва напълно, така че като цяло издръжливостта му е доста добра.

It is not sticky at all and glides on smoothly. The applicator is really nice and picks up just the amount you need for both lips. One layer is opaque because it is very pigmented. I feel it very soft on my lips and it doesn’t accentuate on any imperfections I might have. It has a satin finish and a sweet scent which I like.

Its staying power is better than it is in similar products I’ve tried – it stays for 2 to 3 hours depending on whether I eat or drink something. Then it starts to fade a bit, but there is still some color.

Image

Редовната цена на червилото е 6$,която според мен е напълно оправдана.Има още 10 цвята, някои от които много харесвам и предполагам ще си взема още.Може да ги видите ето тук,в официалния сайт на марката.

The regular price is 6$, which I think is totally reasonable. There are 10 other colours, some of them I really like, and I guess I will buy some more. You can check them out on NYX website here.

Image

На тази снимка цветът изглежда малко по-ярък отколкото е в действителност. На суоча се вижда по-добре, но реших все пак да покажа и тази :)

On this photo the colour appears a bit brighter than it actually is. The swatch photo is better, but I decided to show you this one too :)

11 thoughts on “NYX Xtreme Lip Cream – Pinky Nude

  1. И на мен много ми харесва как ти стои <3
    Като се върна в Германия, съм си заплюла базата (която тествах тези дни), както и двата джъмбо молива- черния и белия :D Изобщо заслужават си за тези парички :)
    А ти откъде ги поръчваш до БГ?

  2. Благодаря! <3
    Мен много ме е яд,че пропуснах да поръчам базата.
    Иначе имам белия молив и още един от джъмбо-тата и са много хубави.
    Правихме обща поръчка,Стефи ни ги поръча, но не помня точно от кой сайт бяха :))

  3. Pingback: What’s in my travel cosmetics/make up bag? | The Blogging And The Beautiful

Leave a Reply

