Moda I-Shine Eye Shadow #312

Днес ще ви занимавам с нещо различно от лакове!

Сенките на Мода са една от последните ми покупки от София и ме е яд,че не мога да ги намеря тук в Плевен. Преди няколко дни ги пробвах за пръв път и останах очарована – за повече подробности и снимки вижте целия пост.

This will not be a nail polish post yay!

This Moda eyeshadow is one of my last buys from Sofia, before I returned to Pleven for the summer, and of course, I can’t find them here. A few days ago I tried them for the first time and I am very impressed – for details and pictures, click on Continue Reading.

Image

Image

Сенките са изключително пигментирани, нанасят се като масло, издържат много време и имат интересни цветове. За някои може да е недостатък, че всички имат силен блясък, почти металически, но на мен ми харесват. Направо се влюбих в този син цвят, който в зависимост от светлината изглежда по-тъмен или по-светъл <3

This eye shadow is super pigmented, glides on smoothly, lasts quite a lot and there are also other pretty colors. It might be a disadvantage for some people that all of these shadows have a almost metallic finish, but I like it. I fell in love with this blue color, which can look darker or lighter depending on the light and the angle <3

Image

Image

На тези снимки съм ги използвала като очна линия, което се получава много лесно с малко по-твърда четка. Разбира се,може да ги ползвате и на целия клепач като нормални сенки.Харесва ми, че цвета се забелязва и от по-далече, определено изпъква.

On these photos I used the shadow as an eye liner, which is super easy with a stiff eye liner brush. Of course, it looks good on the whole lid as well. I like that the color can be seen even from afar, it definitely stands out.

Image

Image

Купих ги за 4,50 лв, за 4 г. продукт. Надявам се да имам възможност да си купя още цветове, тъй като съм много доволна от тях.

Какво мислите? Имате ли и вие от тях? :)

I bought them for 4,50 lv, 4 grams of product. I hope I get the chance to buy more colors, as I am very pleased with them.

What do you think? Have you tried these?

6 thoughts on “Moda I-Shine Eye Shadow #312

  1. Даваш ми чудесната идея и моите да ги ползвам като очна линия, че нанесени на целия клепач ми идват в повече :)

  2. Отдавна ги търсех тези сенки, докато един ден не ги намерих в едно квартално магазинче – от 12 цвята имаше 10 налични, които бяха и на промоция – намалени на 3,60 лв./бройката, тъй като производителят спирал от производство серията I-Shine. След кратък размисъл реших, че като ще е гарга, да е рошава ;о) – взех си от всеки цвят, като продавачката ми направи и допълнителна отстъпка за количество и бройката ми легна 3 лв. Много са хубави и наситени като цвят, а металическия блясък им придава още по-интересен вид.

  3. Pingback: New In vol. 3 | The Blogging And The Beautiful

Leave a Reply

