New In

Не мога да повярвам, че не съм публикувала нищо повече от две седмици! Откакто започна втората ми година липсата на време, хубаво място за снимки, а понякога и на сили в края на деня, не ми позволяваха да подготвя публикация за блога. Но преди няколко дни се прибрах за малко в родния град, където ме чакаха две китайски пакетчета :D

Какво имаше вътре, може да видите след прекъсването.

Image

Image

След дълго чудене, си поръчах тази реплика на Нейкид 2 от buyincoins. Просто ми беше интересно как ще е, честно казано, пък и нямам много такива цветове, особено пък перлени. На първо четене не е лоша, като двата матови светли цвята са най-зле откъм пигментация. Естествено, качеството е на светлинни години от истинските и те остават в уиш-листа, да се надяваме за още малко време.

Може би ще има отделен пост за тази палитра, след като я поизползвам още малко, тъй като все още нямам пълни впечатления.

Другото, което пристигна е едно копие на четка NARS, за което четях доста още преди доста месеци, видях го и наживо, но така и не стигнах до поръчка. Допреди няколко седмици…. Сега и аз си имам “японката”. Страхотна е! Много мекичка, готина форма и ми е изключително удобна за полагане на руж! :) Определено съм много доволна от тази покупка.

Image

Последната ми покупка от София пък е отново любимия ми фон дьо тен, а именно Ревлон Колорстей. Това е третото ми шишенце, първото си купих, след като смениха формулата, и заедно с второто бяха доста течни. Новото обаче е с доста по-различна консистенция, по-гъсто, и на мен ми харесва повече. Не знам дали това е старата формула, тъй като тогава не го ползвах, но има разлика :)

Image

Напоследък доста се ограничавах от козметични покупки и от поне месец не съм купувала лакове, сенки, гланцове, ружове… Май единственото изключение е едно червило на Катрис, което беше намалено и не можах да устоя, много ми хареса цвета :)

Image

Това е от мен за днес, надявам се скоро да имам повече време и възможност за снимки, за да осъществя някои от идеите за ревюта, които имах! Пожелавам ви прекрасна седмица <3

2 thoughts on “New In

  1. Да ти кажа, най-светлите цветове и от оригиналната палитра са ужасяващи като пигментация ;) А Foxy изобщо го няма върху кожа хахахах
    Имитацията на Нарс и аз я имам и вече не посягам към друга четка за руж. Дори сега чакам да дойде и бялата :D :D :D Страхотни покупки <3

Leave a Reply

