Golden Rose Selective Nail Polish #51

Здравейте отново! Сигурно съм една от най-несериозните блогърки в момента, за което се извинявам, но явно трябва да се науча на по-добро разпределение на времето и организация!  От непланираната блог-почивка ме измъкна този красив лак, закупен преди 3-4 седмици и, естествено непробван досега. Тъй като ме впечатли доста, намерих време за няколко снимки и реших да ви го покажа. :)))

Hello lovelies! I must be one of the least active bloggers at the moment, which I appologise for, but I obviously have to learn how to better manage my time and organize my days! This beautiful nail polish cut my unplanned blog-holiday short. I bought it 3 or 4 weeks ago, but of course, didn’t even try it until now. As it turned out, it is pretty impressive, so I decided to take some photos and show it to you. :)))

Image

Image

Image

Лакът е на Голдън Роуз от серията Selective. Предполагам свързвате външния му вид с една от най-известните марки лакове, което няма как да е случайно. Определено изглежда доста добре – изчистен вид, матова черна капачка и големичък – 16 мл. Има и немалко цветове, но аз се спрях на този, докато течеше промоцията на щандовете на Голдън Роуз – 3 лака от тази серия на цената на 2. Така аз, майка ми и сестра ми се сдобихме с по един. Моят е номер 51 – блестящо бронзово.

This nail polish is by Golden Rose from their Selective line. I suppose its packaging looks kind of similar to one of the most famous nail polish brands which can’t be a coincidence. It definitely looks good – simple design, matte black cap and is pretty big – 16 ml. There are lots of colors in the line – I chose this one while there was a “buy two, get three” promo – my mom and sister also got one each. Mine is number 51 – sparkly bronze colour.

Image

Image

А сега за нанасянето, което предполагам ви вълнува най-много. Честно да си кажа, за последните два месеца съм се лакирала три или четири пъти, лятото също го правех рядко, и чак съм отвикнала, особено с лявата ръка. Но четката на този лак ми е много удобна. При нанасянето на първия пласт лака се нанесе на черти, и ми се стори прекалено лъскав за мен, но реших все пак да му дам шанс и да нанеса втори пласт. Е, с него положението се подобри доста – повърхността стана гладка и цветът взе, че ми хареса , и то много!  :)))

A few words for the application which probably interests you the most. Honestly, for the last two months I painted my nails only three or four times. Over the summer was basically the same thing, so I feel like I can’t even do it properly anymore, especially with my left hand. But this polish has a very nice brush. After the first coat it looked streaky and too shimmery for me, but I decided to give it a chance and applied a second coat. Well, it definitely got better – smooth surface and I loved the colour! :)))

Image

Image

Различен е от тези, които нося по-често, но все пак много красив. Формулата е добро попадение и ако си харесам още някой от цветовете, не бих се поколебала.

It is different from what I usually wear but still very pretty. I love the formula so if I like any of the other colours, I wouldn’t hesitate to buy some of them.

Image

Подготвям публикации за новите ми покупки за месеца, както и за изразходваните такива – надявам се да успея да ги пусна следващата седмица.

Пожелавам ви прекрасен уикенд ! :)))

I am preparing posts about this month’s beauty shopping and also an empties post – I hope to publish them next week.

Have a great weekend! :)))

***Снимките съм обработвала само с рязане и леко изсветляване, тъй като времето беше доста мрачно, а ми се иска да са по-близки до реалния цвят.Лакът е доста блестящ, което прави още по-трудно снимането, но направих всичко възможно.

The photos have only been cut and lightened a bit, as the weather was quite dark and the colours appeared darker too. The nail polish is very shimmery, which made it even harder to capture, but I did my best! ***

 

Ако харесвате блога ми, моля харесайте и страницата му във Фейсбук. :))

https://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

One thought on “Golden Rose Selective Nail Polish #51

  1. A колко време държи? Имам подобен цвят на Есенс и на втория ден вече трябва да го махам (facepalm)
    Toзи цвят е разкошен ^^

Leave a Reply

