Empties – November Edition

Здравейте отново!

Надявам се уикендът ви да е започнал прекрасно днес  :)

А както обещах, време е за пост на тема Empties – или изразходвани продукти през този месец. Забелязах, че някои от нещата са ми на привършване, затова реших да направя първия си подобен пост.За всеки от продуктите ще има по малко впечатления, ако нещо ви е интересно, питайте!

Image

Ще започна с мицеларната вода на френската марка Mixa. Купих я в началото на септември, тъй като просто исках да пробвам да свалям грима от лицето си с мицеларна вода, вместо с тоалетни млека, които в повечето случаи ми идват прекалено мазни. Водата си върши перфектно работата, естествено не се справя с голяма част от грима на очите, но за там и без това ползвам двуфазен дегримьор. Не я купих отново само за да изпробвам същия продукт на Лореал.Цената й беше 8 лева.

Image

Следващото нещо е водоустойчивата спирала Wonder Lash от Oriflame, която използвах почти всекидневно лятото. Вече е на 3-4 месеца и макар и да не е изсъхнала, едва ли ще я ползвам отново. Има много удобна четка, като от едната страна е по-къса, което е супер за долните мигли. Не се размазва въобще – проверено на плажа! :))) Естествено се сваля доста трудно, което отчитам като единствен недостатък. Цената варира от каталог на каталог, аз я взех доста намалена, ако  не се лъжа беше около 5 лева.

Image

Image

А това е най-любимият ми парфюм, или по-скоро, негова Рефанска имитация. Говоря за Черната орхидея на Том Форд, парфюмна мечта за момента, надявам се скоро да е реалност! Дядо Коледа, записвай си! От първия момент, в който помирисах оригинала се влюбих, затова реших да пробвам версията на Рефан. Въобще не е лош, затова си взех 30 мл. от него за скромната сума от ~8 лева. Предупреждавам ви обаче, не си взимайте от тези шишенца – с постоянното ми пътуване и съответното размъкване на шишенцето насам-натам поне 1/3 от него е разливано по чанти. Поне мирише прекрасно…

Image

Следващото нещо, което най-накрая изразходих е спрея на Gliss Liquid Silk Express Repair Conditioner.Не че е толкова икономичен, просто аз забравям да го използвам след като си измия косата. Не прави чудеса, но се забелязва малко повече мекота и блясък на косата. Мисля да пробвам нещо друго, набелязала съм Mythic Oil от Lóreal, но ще поразгледам.

Image

Един must-have продукт за мен, макар и не точно козметичен, е добрата вода за уста. Имам проблеми с венците и ползването на такава е задължително. Последно ползвах тази на Listerine във версията Stay White – избелване не се забелязва, но е много свежа ( в началото може да ви се струва направо лютива :D). Цената й беше към 7-8 лева по памет, надявам се да не ви лъжа, но е в нормалните граници като за такъв продукт.

Image

И последно… този душ-гел на Балеа. Ако сте следили колекциите, които изкарват от време на време, знаете, че този излезе преди мноооого време. Купих си го и, да, забравих да го ползвам. Така си е стоял с месеци, докато не го намерих при есенното местене към София тази година. Мирише просто божестено (според етикета на захаросани ябълки) и чак ме е яд, че свърши, а вече не мога да си го купя.Ако познавате този продукт и се сещате за нещо подобно, моля споделете с мен, ще ми липсва <3

Image

Другите неща, които са ми на привършване са дневното ми хидратиращо кремче (Орифлейм, но мисля да пробвам нещо ново – Yoghurt of Bulgaria/Bioten, ако имате предложения за мен, нямам нищо против) и фон дьо тенът ми (Revlon Colorstay).Време е за четвърто шишенце, даже нямам желание да изпробвам други за момента. Но и двете неща от разнасяне насам-натам не изглеждат много представителни, затова никакви снимки за тях! :D

Това е от мен за днес, пожелавам ви прекрасни почивни дни, а следващият пост планирам да е за покупките ми през Ноември, който вече почти привършва…Hello December!

Image

Ако харесвате блога ми, моля харесайте и страницата му във Фейсбук. :))

https://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

Leave a Reply

