New In vol. 3

Обратно към козметичните постове! Все пак това е основната идея на блога, въпреки че ми харесва и да разнообразявам понякога :)) Днес съм на тема козметични покупки, или новите неща, които ми се събраха в последните няколко седмици. За всички ще напиша първоначалните си впечатления, а ако за нещо искате да видите пълно ревю,  може да ми пишете в коментарите.

Image

Ще започна с едни любими сенки на Мода.Имах три цвята, един от които брутално се строши при пътуване – внимавайте, крехки са! Преди няколко седмици добавих към колекцията нови три цвята: 309 – червеникаво, 306 – златисто и 315 – лилаво. Купих си и нови 310, които да заменят счупените, те пък са прекрасен бронзов цвят. Имам ревю на синята сянка 312 ето тук, като цяло съм много доволна от качеството.

Image

Image

След като изразходвах мицеларната вода на Mixa реших да пробвам нещо ново и се спрях на този продукт на Lóreal. Отново е около 8 лв., не виждам особена разлика между двете, но съм доволна, използвам я само за почистване на грима на лицето.

Image

Кремчето на Oriflame ми е подарък от мама, естествено купен донякъде на сляпо, особено откъм аромат. Но пък точно той ми хареса много, мирише ми на слънцезащитни продукти и ми напомня на лято <3

Image

Една от любимите ми покупки са четворката сенки на Avon Berry Love, които си поръчах след прекрасното ревю на Адри (http://www.mybeautymadness.com/). Наистина са много добре комбинирани като цветове и мисля, че ми отиват. Кафявото в момента ползвам почти всеки ден, а с базата на NYX цветовете са още по-красиви и наситени.
Image
Балсамчето на Himalaya си купих случайно, просто ми трябваше ново и реших да пробвам това с какаово масло. Харесва ми като усещане, но ми се струва, че в аромата усещам и лека нотка мед, който мразя ужасно много. Засега го игнорирам и си го използвам. :DImage

Следващият продукт определено е любимият ми о т всички, без да се замислям – това е кремът на Yoghurt of Bulagria Concentrate Urea 8%.  Търсех си силно хидратиращ крем за лице за зимата, тъй като кожата ми се изсушава много и дори обикновеното гримиране става предизвикателство. По препоръка пробвах това кремче и останах очарована – усещането след нанасяне е просто невероятно – мекота и хидратация. Въобще не планирам да го сменям скоро, към предимствата му добавям, че е цели 150 мл., а го купих за 7 лв. и някакви стотинки от аптеки Ремедиум. Определено е находка!

Image

Нещо не толкова козметично, но все пак го включвам в поста – пастата за зъби Hollywood Smile от Pearl Drops.В момента е намалена в Лили и си я взех само за 3.25, обещава видимо избелване за 2 седмици, след което се използва профилактично по няколко пъти на седмица.

Image

Последните неща, които си купих/самоподарих са:

–          Едно китайско чъби-стикче от случайно магазинче само за проба – като цяло нищо особено, розовия цвят почти не се забелязва.

–          Червило Flormar от Pretty серията, което се оказа пълно разочарование – доста е сухо и стои ужасно.

–          Очна линия Golden Rose Dip Liner – първа за мен течна очна линия, но изненадващо много удобна за използване

–          Една от най-известните бази за очи, а именно NYX HD Eyeshadow Base – засега напълно оправдава очакванията.

Image

Това беше от мен за днес, ако ви е харесал поста, подкрепете ме и във Фейсбук като харесате страничката на блога:

https://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

Прекрасен ден! :)))

Leave a Reply

