Missha Creamy Latte Strawberry Cleansing Foam

Image

Здравейте прекрасни!

Днешната публикация ще е за един продукт, който отдавна исках да имам, а именно ягодовата почистващата пяна на Missha. Откакто я получих преди около месец и половина се превърна в незаменим помощник във всекидневната ми грижа за кожата.

Hello lovelies!

Today’s post is about a product I wanted to purchase for awhile and that is Missha’s Strawberry Cleansing Foam. Since I received it about a month and a half ago, it has been an irreplaceable step in my daily skin care routine.

Както подсказва името й, пяната мирише прекрасно на ягоди. Има много интересна консистенция – нито гел, нито крем – и се пени много лесно. Трябва ви много малко количество, след което разтърквате с кръгообразни движения и имате перфектно почистена кожа, без опъване! Поне така добре работи пяната при мен. Искам да подчертая все пак, че моята кожа е смесена, не знам как би се сработила с други типове кожа.

As the name suggests, this foam smells amazingly like strawberries. It has a very interesting consistence – it is neither gel, nor cream – and it foams very easily. You need the smallest amount, then you apply with circling motions and there you have it! Perfectly clean skin! At least that’s how it works on me. I have to say that I have combination skin and I am not sure how it would work on other skin types.

Image

Image

Марката е корейска, както се вижда цялото съдържание също е на корейски, единствените надписи на английски са отпред на опаковката, която междудругото много ми харесва! (Обичам красивите опаковки <3) Съдържа 172 мл, и се намира в ибей. Аз купих моята от продавача sing-sing-girl на цена от $6.80.

Изключително съм доволна и със сигурност ще си я поръчам пак!:)

Image

The brand Missha is Korean and as you can see all the ingredients are also in Korean. The only inscriptions in English are on the front of the packaging which I love by the way! ( I love pretty packaging <3) It contains 172 ml. and can be found on ebay. I bought mine from seller sing-sing-girl for $6.80.

I am so happy with this purchase and I would definitely re-purchase! :)

Image

Ще се радвам да споделите и вашето мнение, пробвали ли сте тази пяна?

Или другите видове от серията?

Пожелавам ви прекрасен ден и до скоро! :)))

I would love to hear your thoughts – have you tried this product?

Or maybe others from this brand?

I wish you a beautiful day, see you soon! :)))

11 thoughts on “Missha Creamy Latte Strawberry Cleansing Foam

  1. И аз го купих от същия продавач. Много го харесвам и ми иде да го изям направо! :D Maлко ми придърпва кожата, но с крем после всичко е наред <3 Кожата ми просто скърца от чистота :)

  2. И на мен ми е любим почистващ продукт :) Кожата направо скърца, след това. Но на мен много ми люти н очите :( Не, че не си я изразходих с кеф, въпреки това :D
    В момента съм с друго нещо, но това е само, защото искам да пробвам много неща :D Бх си купила отново пяната, нищо че ми люти :)

  3. Pingback: Makeup Removal With L’oréal | The Blogging And The Beautiful

Leave a Reply

