Would you rather? TAG

Image

Този таг нашумя много в последно време и сега дойде времето и аз да се включа, надявам се да ви е интересно!

Може да видите отговорите на Мери, Теди, Снежи, Вержи като цъкнете на имената им.(Извинявам се, че със сигурност пропускам някой, който също е направил тага!) На мен ми е много интересно да чета такива неща. А сега, да преминем към въпросите!

This tag has been viral in the bulgarian beauty blogosphere lately and I’m jumping on the bandwagon as well!

You can see the answers of other bulgarian beauty bloggers above, just click on their names! I love reading tags <3

And now, straight to the questions!

1. По-скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките си палитри със сенки?

Този въпрос беше доста труден за някои от момичетата, вече направили тага, но тъй като аз още не съм инвестирала в някаква скъпа палитра за мен е много лесен. Имам само палитра 120 цвята, която не съм пипвала от месеци и китайска реплика на Naked 2 с не особено добро качество.Така че с абсолютна сигурност се лишавам от тях в полза на всичките ми спирали, моливи за очи и най-вече всичките ми червила, които много си обичам. :D

1.Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?

This question was very hard for some of the bloggers who did the tag but as I haven’t invested in a quality palette yet, it is very easy for me. I only have a 120 color palette (which I haven’t touched in months) and a Chinese replica of the Naked 2 palette. That said, I choose to lose these palettes instead of all my mascaras, eyeliners, lipglosses and especially my lipsticks which I love so much. :D

Image

2. По-скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?

Не бих искала да се виждам „лишена“ от всичката ми коса, но пък ако не я режа никога повече май определено ще е по-зле, така че избирам първото.

2.Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?

Honestly, I wouldn’t like to see myself sans hair but the prospect of never cutting it off ever again is scarier, so I choose the first option.

3. Коралов или розов руж?

През повечето време коралов, ето този. В най-скоро време планирам да се сдобия с нещо коралово от МАК.За розовите ми се сещам доста по-рядко и като че ли главно през по-студените месеци, така че тук отново избирам първия вариант.

3.Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?

Most days – coral – with this blush. I plan to get something coral from MAC as soon as possible. I opt for pink mainly during the colder months so I pick the first option again.

Image

4. Ако имаш 1000 лева за харчене, по-скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи и обувки?

Ето това е много труден въпрос! Всеки, който ме познава, знае, че обичам пазаруването. Еднакво обичам да купувам дрехи, обувки, чанти, бижута, грим, подаръци и какво ли още не.Но в името на тага избирам все пак грим! :)))

4. If you had $1000 to spend, would you rather buy clothes or makeup?

Now this is a difficult question! Everyone who knows me also knows that I love shopping. I love equally shopping for clothes, shoes, bags, jewelry, make up, gifts and what not. But for the sake of the tag I choose make up! :)))

Image

5. По-скоро би използвала червило вместо сенки или молив за очи вместо червило?

Второто определено, има доста готини цветове моливи за очи, които бих ползвала като червило.А пък червило на клепачите не искам да си представям каква мацаница ще е.

5.Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?

Second option, definitely! There are some lipstick-friendly colors amongst eyeliners which I would use as lipstick. I don’t even want to imagine the mess that a lipstick on the lids would make.

6. По- скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?

Отново много труден въпрос за мен. Може би преди няколко месеца бих отговорила червило и то нюд, но в последно време ми е супер удоволствие да си слагам по-тъмни или по-ярки червила.Може ли това да ми е въпросът, на който казвам ПАС? :D

6.Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?

Another very hard question for me. Maybe a few months ago I would answer it with nude lipstick but lately I have been loving dark and bright lippies. Can this question be left unanswered? :D

Image

7. По-скоро би носила летни дрехи през зимата или зимни през лятото?

Летни през зимата!!! Ще има здрав layering, но в крайна сметка ще оцелея, а със зимни през лятото най-много да ме стигне някой топлинен удар! *чукам по бюрото*

7.Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?

Summer clothes in winter. There will be lots of layering but in the end I will survive. With winter clothes in summer I might as well sign up for a heat stroke! *knocks on wood*

8. Конска опашка или messy bun?

Кокчето ми е по-сладурско, напомня ми на прекрасни балерини. <3

8.Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?

Messy bun is more appealing to me, it reminds me of beautiful ballerinas. <3

9. Aко трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела – тъмен, ярък или неутрален.

Най-разпространения отговор тук май е неутрален, но аз мисля, че на мен ще ми омръзне доста бързо. По-скоро бих се спряла на тъмен – нещо в бургундско червено или тъмно лилаво.

9.Would you rather have dark nails, bright nails or neutral nails all year round?

Most people answer neutral here but I would prefer dark nails – something burgundy or dark purple, please.

10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?

Въпросът ми е малко странен – цветен грим на очите, ако се разбира папагалски такъв така или иначе не нося. :D Затова избирам неутрални очи и ярки/тъмни устни, и без това напоследък точно този look ме привлича най-много!

10.Would you rather  wear bright lips with neutral eyes or nude lips with bright eye makeup?

This questions sounds kind of weird – if bright eye makeup means using orange, yellow, lime green and such eyeshadows, I don’t like it on myself at all :D So I choose neutral eyes with bright/dark lips.

Image

11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала – грима или лаковете за нокти?

Лаковете за нокти категорично! Не мога да си представя живота си без грим , колкото и налудничаво да звучи. :)))

11.Would your rather never be able to paint your nails again or never use makeup?

I would never paint my nails, definitely! I can’t even imagine never using makeup again as crazy as that sounds! :)))

Image

Ако тага ви звучи интересно, включете се!

Харесайте и моята Фейсбук страничка, ще съм ви благодарна!

http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful
До скоро. :)

Feel free to do this fun tag if you haven’t!

Also, like my Facebook page, it would make me the happiest. :)

http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

See you soon!

 всички изображения/all gifs: tumblr

Leave a Reply

