TMI Tag

Здравейте! Видях този таг вече на няколко места, тук при Dream of Joe и тук при Beauty & Fantasy, и реших и аз да се включа. Надявам се въпросите да са ви интересни и да научите малко повече за мен.

This post will be in Bulgarian only!

Image

Към въпросите!

1. С какво си облечена?

С пижама.

Image

2. Някога влюбвала ли си се?

Да.

Image

3. Имала ли си тежка раздяла?

Чак тежка, не бих казала.

4. Колко си висока?

165 см., макар, че ми се иска да съм мъничко по-висока.

5. Колко тежиш?

Не съм се мерила от страшно много време (препоръчвам да пробвате!), но предполагам около 55.

 

6. Татуировки?

3 – малка звездичка на китката; цитат, който значи страшно много за мен; еднаква татуировка със сестра ми <3

7. Пиърсинги?

Не, в момента не искам да си правя.

8. Любим сериал?

Supernatural, Californication и Friends са на върха в списъка ми,но има още мнооого, които харесвам.

10. Любими групи?

Ох, трудно! Foo Fighters, Nirvana, Kings of Leon, Atmosphere, Pearl Jam.

 

11. Нещо, което ти липсва?

Най-добрата ми приятелка, която е в чужбина.

12. Любима песен?

По никакъв начин не мога да определя само една, просто е абсолютно невъзможно! :D

13. На колко години си?

Преди 2 месеца станах на 20.

14. Зодиакален знак?

Водолей, макар че не вярвам особено в зодии.

15. Качество, което търсиш у партньор?

Общи интереси, хумор, без прекалено много ревност и контрол от негова страна – неща, които не понасям.

 

16. Любим цитат?

We accept the love that we think we deserve. – StephenChbosky, The Perks of Being a Wallflower.

Image

17. Любим актьор?

Johnny Depp, James Franco, Joseph Gordon-Lewitt, Jensen Ackles.

Image

18. Любим цвят?

Ментово, коралово и черно.

19. Шумна или тиха музика?

Шумна.

20. Какво правиш, когато си тъжна?

Слушам музика в леглото.

 

21. Колко време ти отнема да се изкъпеш?

Зависи, от 10 до 30 минути, може и повече.

Image

22. Колко време ти отнема да се приготвиш сутрин?

Обичам да си давам повече време и да не бързам, когато имам възможност – мога и за 10 минути, мога и за час.

23. Участвала ли си някога в истински бой?

Не.

24. Нещо, което те привлича у мъжете?

Отговорих в 15, но нека да добавя тук ръста – харесвам високи мъже.

25. И нещо, което те отблъсква?

Показност с каквото и да е, грубост, ограничаване.

 

26. Защо започна да пишеш блог?

Защото ми харесва идеята за споделяне на опита, и въпреки че това може да се осъществи и чрез форумите, реших че да си имам собствено местенце ще е още по-добре. :)

27. Какви са страховете ти?

Ще ги запазя за себе си.

28. Последното нещо, което те накара да плачеш?

Едни прекрасни думи.

29. Последният път, когато каза “Обичам те” на някого?

Вчера, на котката ми. Cat lady alert!

Image

30. Какво значи името на блога ти?

Мисля, че е доста очевидно хаха. Блогване за красота. :)))

 

31. Последната книга, която прочете?

Лолита.

32.Книгата,която четеш в момента?

Хари Потър и нечистокръвният принц на английски.

33. Последният сериал, който гледа?

Шерлок.

34. Последният човек, с когото говори?

С приятел.

35. Каква е връзката между теб и човека, на когото последно написа смс?

Сестра ми е.

 

36. Любима храна?

Мислих, мислих… много труден въпрос се оказа това. Обичам доста неща, обичам и да пробвам нови ястия, така че ще кажа единствените неща, които мразя: мед, канела и магданоз!

Image

37. Място, което искаш да посетиш?

Виена, Амстердам, Париж… много са.

38. Последното място, което посети?

Не съм пътувала напоследък, но мисля да се поправя скоро.

39. Падаш ли си по някого?

Да.

Image

40. Последният път, когато целуна някого?

Вчера, тати. :D

 

41. Последният път, когато някой те обиди?

Вчера сестра ми ми каза, че съм зла. На шега де…

42. Любимо сладко изкушение?

Браунис <3 И чийзкейк.

43. Свириш ли на музикален инструмент?

Не.

44. Последният спорт, който практикува?

Баскетбол.

Image

45. Последният път, когато имаше среща с някого?

Вчера имах скайп среща с най-добрата ми приятелка, брои ли се?

 

Това бяха всички въпроси, предизвиквам ви да отговорите и вие, ако се решите, ще се радвам да ми оставите линкове в коментарите! :)

До скоро!

Image

 

10 thoughts on “TMI Tag

  1. нека цитирам част от нещо красиво:

    “Пълна раница и картичка от Сао Паоло,
    аз плащам действията си, ти плащаш само парно,
    дали е вярно, да не си мене, дали е гадно,
    някой ръси ми идеи в главата докато спя навярно?”

    via Boreau.

    staysafe darlin’

    • Дааа, даже мислех да потърся английската версия и да видя да не би да е нещо непреводимо. :D
      Но забравих естествено…
      Сега ще прочета и твоите въпроси. :)))

Leave a Reply

