1 Year of Blogging Giveaway

Image

/For English scroll down/

Днес е един много специален ден за мен и за блога ми, в който публикувах първият си пост точно преди една година! Щастлива съм, че продължих и не се отказах от писането, което ми носи само удоволствие. Признавам, че можех да съм много по-активна в това си начинание, но съм мотивирана да се поправя, и то скоро. Не мисля да ви занимавам със статистики за брой постове, последователи и прочие…искам само да ви кажа, че ценя всеки един от вас, влязъл да прочете този или някой от другите ми постове. Благодарна съм за всеки един мил коментар и се радвам, че има хора, които четат нещата в моето малко кътче.

Колкото и клиширано да е, реших да отбележа случая с няколко подаръчета за някои от вас. Избрах продуктите да са червила, тъй като това са продуктите, в които се влюбих отново напоследък. Подбрах тези ярки цветове с надеждата да ви донесат много пролетно настроение! :)

Image

Подарък #1

Първият подарък е червилото NYX Round Lipstick в цвят 599 Fire. То ще е за един от последователите във Фейсбук. За да го спечелите, трябва да изпълните тези две условия:

1.Харесайте Фейсбук страницата на блога тук: http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

2. Споделете постът със снимката на червилото тук.

Напишете коментар “Споделено”, и нека да е публично, за да мога да го видя. Необходимо е само едно споделяне!

Подарък #2 и подарък #3

Едно много любимо червило – Rimmel Kate Moss 06 и едно ново за нашия пазар и също прекрасно – Bourjois Rouge Edition Velvet – 05 Olé Flamingo!

За да участвате за някой от тези два подаръка е необходимо да:

1.Последвате блога в Блогловин

2.Харесайте страницата му във Фейсбук http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

3.Напишете ми коментар под този пост – може да ми оставите препоръки, желания за постове, критика или каквото ви дойде на ум, но не забравяйте да ми напишете две имена и имейл за връзка!

Бонус точки:

Последвайте ме и в Инстаграм и Туитър и ми оставете линкове към своите в коментара си. :)))

https://twitter.com/EveBlogging

http://instagram.com/ivananikolova

Надявам се да продължите да четете блога ми и да зарадвам трима от вас много скоро!

Времето да се включите е от днес, 10 май до 23.59 часа на 31 май. Успех на всички!

*Играта е международна. Всички продукти са закупени от мен.

 

Today is a very special day for me and my blog – I published my very first post exactly one year ago! I am so happy I didn’t give up on writing which brings me so much joy. I must admit I could have been more active as there were some periods of time in which I didn’t publish anything but I am motivated to change this, and soon. I don’t want to bore you with statistics about views and followers… I just want to say that I value each and every one of you who’s reading this post or any of my others. I am thankful for every nice comment and I am happy to have a few people enjoying my little corner of the internet.

As cliché as it is, I decided to honor the occasion with a few gifts for my readers. I opted for lipsticks as this is the type of product I recently fell in love all over again. I chose these bright colors with hope that you’ll like them.

Gift #1

The first gift is this NYX Round Lipstick in the color 599 Fire. It will go to one of my Facebook fans. To win it, you must:

1.Like my Facebook page here: http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

2.Share the giveaway post here.

Write a comment underneath stating that you’ve shared and please male your post public so that I can see it. Only one share is enough!

Gift #2 and gift #3

A favorite lipstick of mine – Rimmel’s Kate Moss Lipstick 06 and a new for Bulgaria and also beautiful lipstick – Bourjois Rouge Edition Velvet – 05 Olé Flamingo!

To enter to win one of these two you must:

1. Follow my blog via Bloglovin

2.Like my Facebook page http://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

3.Write me a comment under this post – you can leave me suggestions, request, critique or whatever comes to mind but don’t forget to write your name and email address so I can contact you!

Bonus entries:

Follow me on Instagram and Twitter and leave links in your comment. :)))

https://twitter.com/EveBlogging

http://instagram.com/ivananikolova

I hope you continue reading my blog and that I will make three of you happy soon!

You have time to enter the giveaway from today, May 10th to 23.59 on May 31st . Good luck to all!

*This giveaway is international. All products were purchased by me.

 

60 thoughts on “1 Year of Blogging Giveaway

  1. Най-голямата ми препоръка е да пишеш по-често!
    Харесвам постовете ти, харесвам снимките ти, харесвам подбора на продукти, които представяш в блога. Харесвам и наградите в гивауея :-)
    Изпълнявам редовите условия, тези за бонус-точки – не. :-)
    Тея acupofteiated(a)gmail.com (a)=@

    Честита годинка! ♥

    моля те, изтрий горния пост, пълен е с разместени букви :-)

  2. Пишеш страхотно! Изпълних всичко и за трите червила. Успех на всички!

  3. Честита годишнина,със голям интерес чета публикациите ти.Продължавай все така да ни радваш :) Медиха Ведат m_e_d_i_t_o@abv.bg

  4. Честита първа годинка на блога ти! Като цяло много ми харесва всичко, което правиш, нямам никакви препоръки, тъй като блога ти според мен е страхотен. Чета публикациите ти с интерес. Гива е много хубав, наградите са супер. Мога да ти пожелая да продължаваш в същия дух и да ни радваш с полезни и приятни постове.

    dilemma.baby@gmail.com
    https://twitter.com/fire_stone991
    Instagram: dilemmababy
    http://www.bloglovin.com/zoridotzeva

  5. Следвам те навсякъде(отпреди хаха), блога е прекрасен, но най ми харесва нежния дизайн! Честита годинка,желая ти още много хубави постове и вдъхновение! :)

    Преслава Цветанова
    tpreslava@gmail.com

  6. Честита годинка на блога! Много харесвам вкуса ти за козметика и гримове. ювинаги ми е интересно да се отбивам и чета публикациите ти :)

  7. Честита годинка! Първата и най-важна препоръка, която ми идва наум е да пишеш по-често :P А ако има и малко повече DIY ще бъде супер^^
    Златина Димова
    z_atko@abv.bg

  8. Xaresvam te, na4ina po koito pi6e6 za produktite, ka4estvoto na snimkite moje i da e po-dobro, no molia te budi malko po-redovna. za6oto blogut ti e prekrasen i mi e kef da ti 4eta postovete

    iveto32@abv.bg

  9. чета всяка твоя публикация с интерес и ми е хубаво да прекарвам свободното си време ровейки се в блог-пространството :) Честита годинка на твоя блог с пожелание за още много верни читатели и последователи :) Успех и занапред :)
    Ренка Ганчева
    reni199@abv.bg

  10. Честита годинка! :) Продължавай да пишеш, независимо колко често, важното е да ти идва отвътре и да има още много годишнини блогът:))

  11. Честита годинка! Следвам те в Блогловин ( katikz ) , във Фейсбук ( Катя Нанчева ) и в Туитър ( @kati_kz )

  12. Хубав блог имаш! :) Аз лично бих искала да видя повече DIY и, може би, идеи за по-компактно и приятно подреждане на грим. :)
    За съжаление Instagram нямам, но ето ти моите bloglovin и twitter:
    https://twitter.com/MayaCheshmedjie
    http://www.bloglovin.com/smileme
    А пощата ми е: maya_nako@abv.bg
    Айде, още много по толкова време да остане блогът ти и успех на всички участници! :))

  13. Аз винаги съм имала слабост към лайфстайл постове. Ще се радвам да виждам и такива! :)

    • Това ми е в плановете отдавна – искам да пиша за любими места, събития, както и аутфит постове, но все не стигам до реално осъществяване… Ще се постарая, благодаря ти!
      Моля те остави ми мейл, за да те запиша. :)))

  14. Аз нямам препоръки, блогът ти е много сладък! Продължавай да ни радваш и да споделяш твоите бюти похождения :)))))
    pop_eye@abv.bg
    Бу Георгиева

  15. Следвам те навсякъде и чета всеки пост с удоволствие! Продължавай все така!

  16. Много хубав блог!Желая ти много успехи и повече последователи на блога.
    Розка Карачорова
    rosi_dk2009@abv.bg

Leave a Reply

