New Summer Favorite – Essie Fiji {Review & Swatches}

Essie Fiji Swatch

/English translation is below/

Здравейте отново прекрасни!
От няколко дни съм във Варна и ми дойде вдъхновението да споделя за един нов лаков любимец. Но не преди да се оплача, че съм си забравила двете любими палитри (и единствените сенки, които взех с мен) Naked 2 и Zoeva Love is a story. Сега трябва да си купя някакви сенки, но нямам никаква идея какви…Но стига съм се оплаквала, поне имам очна линия и спирала, плюс това един от любимите ми ружове Hot Mama от theBalm според тях (а и според мен) може да се ползва и за сенки, така че имам един цвят!

Така, обратно към темата – този цвят е първият ми от марката. Отдавна ме привличат щандовете им, пълни с най-различни цветове, от които съм набелязала още поне 5-6.

Първият ми обаче със сигурност трябваше да е Fiji – въздишах по суочове доста време и просто трябваше да е мой. Това е най-прекрасното млечно розово, с крем финиш – без абсолютно никакви частици. Когато го купих, беше и намален – взех го за около 11 лв., а в момента има и промоция и 3 лака излизат 30 лв, което също ме изкушава да се сдобия с още цветове. 

Essie Fiji Swatch on nails

 

 

Но нека да поговоря все пак и за моя цвят. Във Fiji се влюбих от пръв поглед, макар че се предлагат още няколко цвята, близки до него. В него виждам универсалния цвят, онзи с който ноктите изглеждат елегантни и стилни, без да са крещящи. Имах един такъв любимец от Флормар (в момента не мога да ви кажа номера, тъй като не е с мен), който е най-използваният ми лак въобще – празен е до половината, което си е странно при толкова много лакове в колекцията. Той също е много светло розов, само че има частички. Но отново се отклоних… :)

EssieFiji4

Както вече разбрахте, цветът на Фиджи е това, което ме грабна първоначално. Имах високи очаквания към качеството, или поне ми се искаше то да е приемливо, все пак лака е от средния клас. Изненадах се много приятно – нанасянето ми беше страшно лесно, а аз не съм от най-сръчните. Четката е голяма, но много удобна, една от най-добрите, които съм пробвала. Нанася се лесно, поне при мен, а четох, че някои хора не са доволни от консистенцията. При мен е супер. При първия слой стои полупрозрачно и леко на черти, но втори (може и малко по-дебел) слой е достатъчен за пълно покритие.

 Essie Fiji Swatch on nails

С това казано, наистина мисля, че Фиджи е един от онези класически, женствени цветове, които просто трябва да имате в колекцията си. Той винаги ще е подходящ избор, когато не знаете на какво да заложите. За мен бързо се превърна в любимец и съм сигурна, че ще го нося доста често това лято.

Essie Fiji nailpolish bottle

Имате ли любими цветове от Еси? Или такива, които искате да имате? Може да ми споделите в коментарите. :)

Благодаря ви, че четете блога ми, може да ме последвате и на тези места:

https://twitter.com/EveBlogging

https://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

http://instagram.com/ivananikolova

https://plus.google.com/+IvanaNikolovaBB

 

Hello again lovelies!

I am currently on vacation but I got inspired to share with you my new nail polish love. But first, let me whine a bit – I forgot my two favorite eye shadow palettes (and the only eye shadows I “took” with me) Naked 2 & Zoeva Love is a story. Now I have to buy at least 2 or 3 colors for this week but I have no idea what to get… Anyways, enough complaining, I do have my gel eyeliner and mascara with me and on top of that my beloved Hot Mama by theBalm doubles as an eye shadow!

Back to the subject – Fiji is my first color from Essie. I’ve been drawn to their stands full of beautiful colors since they came to Bulgaria and I want at least other 5 or 6 shades. But the first one just had to be Fiji – I swooned over swatches of it for some time and knew I had to have it. It is the most perfect light (almost white but not quite) milky pink color with a cream finish and absolutely no shimmer in it. I bought it on sale and it was 11 lv or about 5.5 euros. There is a sale going currently in Bulgaria and you can get three nail polishes for 30 lv or 15 euros which is a great deal and makes me think about getting more colors.

Essie Fiji Swatch Nails

But let me talk about my color now. I fell in love with Fiji from the first sight although there are a few more similar colors in Essie’s range. In it I see the universal color, the one that makes nails look classy and elegant without being “in your face”. I had a similar favorite from Flormar ( I can’t tell you the number as I don’t have it with me) which is one of my most used nail polishes of all time – it’s half empty which is a miracle considering how many nail polishes I have. It is also light pink but with fine silver shimmer.  Okay, I am drifting off again… :)

 Essie Fiji Swatch Nails

As you already know it was Fiji’s color which got to me in the first place. I had high expectations about the quality or at least I wanted it to be acceptable considering the price. It was a pleasant surprise  – the application was super easy and I am usually not the best at painting my nails. The brush is quite big but easy to use, actually one of the best I’ve tried. It applies very smoothly in my opinion although I have seen some complaints about the consistency of this polish. The first coat is semi-opaque and leaves some streaks but the second one (maybe make it a bit thicker) is enough for an amazing opaque finish.

With this being said, I really do believe Fiji is one of those timeless, feminine colors which you just have to have in your collection. It will always be the appropriate choice when you don’t know what to apply. It quickly became a favorite for me and I am sure I will wear it quite a lot this summer.

Essie Fiji Nailpolish

Do you have a favorite Essie nail polish? Or a color you want? You can tell me in the comments. :)

Thank you for reading my blog, you can also find me here:

https://twitter.com/EveBlogging

https://www.facebook.com/thebloggingandthebeautiful

http://instagram.com/ivananikolova

https://plus.google.com/+IvanaNikolovaBB

9 thoughts on “New Summer Favorite – Essie Fiji {Review & Swatches}

  1. Един от абсолютните ми любимци :)) Ваче съм на втора бутилка, а за промоцияталл не биваше да споменаваш ;)

    • Хахаха :)))
      Аз се влюбих направо и напълно те разбирам!
      И как да не кажа за такава промоция?
      Аз още се удържам, но докога…не се знае.

  2. Pingback: Таг: По един от всеки! / Beauty Tag – You Can Only Pick One! | The Blogging And The Beautiful

  3. Pingback: Beauty Tag – You Can Only Pick One! | The Blogging And The Beautiful

  4. Pingback: Sparkly Manicure Idea | The Blogging And The Beautiful

Leave a Reply

