About Me Tag

Здравейте отново! Последната седмица ми беше доста заета, което личи и от липсата на нови постове, но ще се опитам да се върна към редовното блогване скоро. Днес ми дойде музата да направя този таг-пост. Лично аз обожавам да чета такива постове, защото научавам повече за човека, който седи зад блога. Ако ви е интересно, започвам с въпросите:

me girl blogger

Кръстена ли си на някого?

Да, кръстена съм  на майката на тати, която се е казвала Иванка. Изключително съм доволна от факта, че мама е премахнала буквичката к от името ми. :))

Кога плака за последно?

Още като прочетох първите постове от този таг преди няколко седмици, се замислих по този въпрос и наистина не се сещам. На мен често ми се насълзяват очите от някакви дребни неща (дори и от яд понякога), но нямам идея кога съм плакала наистина скоро.

Имаш ли деца?

Не, но вече имам две котки.  Живеят при родителите ми, но поне сега лятото си наваксах време с тях. Обичам котки и кучета страшно много и нямам търпение да си взема един такъв сладур.

french bulldog puppy

Ако беше някой друг, щеше ли да бъдеш приятел със себе си?

Адмирации за въпроса, никога не съм си го задавала сама за себе си. Доста често приятелствата, които завързваме зависят не само от хората, а и от обстоятелствата. Все пак си мисля, че ако не се познавах, щях да се харесам и да се опитам да се сприятеля със себе си… Я пак, малко се обърках… :D Сега сериозно, мисля, че съм добър приятел и да, бих била приятел със себе си.

Имаш ли някакви guilty pleasures?

О,да! Най-вече грим и дрехи. След това се нареждат обувки, аксесоари и мъничко нездравословна храна.

Обичаш ли да пишеш на ръка?

Много! Често си нахърлям основните неща за постовете първо на листче. Обичам да си правя и записки по лекциите и не бих си помъкнала лаптопа, за да пиша на него. Обичам и да си драскам разни малки, по детски нескопосани рисунки по разни хвърчащи листчета.

Коя е любимата ти зърнена закуска?

Рядко закусвам с такива неща, но харесвам шоколадовия Фитнес. И Нескуик, въпреки че не пораснах от него. :(

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Обикновено първо регистрирам цялостния им външен вид с един бърз поглед. А след това вече отразявам техния поглед, езика на тялото, както и ръкостискането.

Какъв цвят са очите ти?

Пъстри, но с повече зелено.

Страшни филми или щастлив край?

Щастлив край. :)

Любим сериал?

Гледам и съм гледала доста сериали, в момента Game of Thrones и Heroes, но май най-любим винаги ще си остане Приятели. Наскоро изгледах отново всички сезони и просто няма равен!

friends tv series logo

Зима или лято?

Мразя студа, така че определено лято. :))
Но пък най-любимият ми сезон е пролетта – не прекалено топло и слънчево, рай.

Прегръдки или целувки?

Прегръдки, винаги. И за повече хора. По-малко целувки, само за по-важните хора. :)

xoxo hugs and kisses

Специален талант?

Наскоро се бях замислила по темата, даже се шегувахме с една приятелка, че останалите хора пеят, танцуват, свирят, а ние… нищо. Естествено винаги остава възможността да имам някой скрит талант, който още се срамува да излезе наяве. Времето ще покаже… :)

Къде си роден?

В Плевен.

pleven city

Хобита?

Откакто имам блога, той е винаги отговорът на този въпрос. :)

Имаш ли домашен любимец?

В София не, но в Плевен имам две котки, едно куче, два папагала и една костенурка. Личи си, че с мама обичаме животинки.

cat stray white mary

Любим филм?

Това винаги ми е бил много труден въпрос, ако започна да се замислям ще изброя страшно много, просто не мога да отделя един. Май няма да отговарям. :D

Какъв цвят е колата ти?

Нямам, но ако имах щеше да е черна.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?

Дълги години исках да стана организатор на сватби, но точно сега ми е адски трудно да отговоря на този въпрос. Не ми се иска да отговарям с клишираното „щастлива“, но пък реално искам да съм щастлива… Оставям този въпрос с отворен край, докато наистина разбера каква искам да стана. :)))

wedding planner event

Благодаря на Мани от MannieRox за измислянето на този таг. Беше ми много приятно да отговоря на всички въпроси и тагвам всички четящи това с блогове на разположение да го направят при добро желание. :)))

До скоро!

6 thoughts on “About Me Tag

Leave a Reply

