Bye-Bye Summer! Perfect Sand S87 Manicure & Review

perfect cupcake sand polish s87

Честит Октомври, прекрасни!

Вече официално е есен, което ме кара да посягам към все по-тъмни червила и малко по-силен грим на очите. Клише, но факт. Както наскоро Снежи беше казала – това е една от малкото причини да очаквам с радост зимата – тогава е някак по-приемливо за самата мен да се нося с тъмночервено на устните, а защо не и нещо в лилавата гама. За ноктите обаче още не ме е хванала тъмната вълна, затова и днес ще ви покажа нещо светло, свежо и пясъчно, като за взимане на довиждане с лятото – Перфект S87.

/English translation inside/

Българската марка Перфект в последните няколко години е винаги в течение на новите неща в лаковите тенденции и този път мисля, че също са се справили много добре. Може би сте виждали серията лакове на италианската марка Kiko, наречена Cupcake, която Перфект са наподобили доста добре. Става въпрос за пясъчни лакове, но с малки разноцветни частици вътре. Така и не си направих труда да си поръчам от оригиналните пясъчни Кико-та, но пък преди няколко седмици си взех два от лаковете на Перфект – S81 и S87. Предполагам номерата между тези също са с такъв ефект, но не съм попадала на всички, признавам си. Моите са с бледолилава база (S81) и с бледооранжева (героят на този пост S87). Набелязала съм си и бледосиничък лак, но нямам идея за номера.

perfect cupcake sand polish s87

А сега за моя цвят. :))

Както вече казах, базата му е бледооранжева, а частичките са в оранжево, светло синьо и зелено. Звучи малко кичозно, но се надявам снимките да ви убедят, че всъщност седи много нежно и приятно на ноктите. Първия слой е леко прозрачен, с по-малко от частичките, с втория вече всичко е идеално и има доста повече шарени точици. Нанасянето е доста лесничко, въпреки че в случая се възползвах от маникюристките умения на мама, но и тя потвърди. Разбира се, като всеки пясъчен лак, съхне почти веднага, което е едно от любимите ми неща в тези лакове.

perfect cupcake sand polish s87

С него съм вече четвърти ден и днес след като излязох от банята, забелязах че имам няколко изтъркани връхчета, но може да изкара още ден-два (или докато се наканя да се лакирам с другия от серията :D). Откъм издръжливост може и повече, но аз рядко издържам лак на ноктите си повече от 3-4 дни, просто ми омръзва.

perfect cupcake sand polish s87

perfect cupcake sand polish s87

Надявам се да не съм забравила да споделя нещо важно за този лак, ако се зачудите за нещо, пишете ми  и ще ви отговоря! :))

Ще се видим много скоро с новия пост от бизнес-серията ми, а дотогава ви пожелавам слънчево настроение и много усмивки!

Happy October darlings! It is now officially fall which makes me crave darker lipsticks and more dramatic eye makeup. Cliché but true.  As one of my favorite bloggers said a few days ago, this is one of the few reasons to love winter – it is the perfect time to appreciate dark reds and plums on my lips. As for nails, I am yet to crave dark colors so today I’m showing you something light, fresh and sandy; my own little way of saying goodbye to summer – this manicure with Perfect S87 sand nail polish.

Bulgarian brand Perfect has been always on point with nail polish trends the last few years and this time they also did very well. You have probably seen Italian brand Kiko’s nail polish line called “Cupcake” which Perfect copied quite well. There were sand nail polishes but with little colorful particles inside. I never got around to ordering from Kiko but a few weeks ago I got two of the Perfect dupes – S81 and S87. I guess the numbers in between those are with the same effect but I haven’t seen them all in store. Mine are with a pale purple base (S81) and with a pale orange base (S87). I also like the pale blue one but I don’t know its number.

Let’s get on with the review. :))

perfect cupcake sand polish s87

As I already said, it has a pale orange base and particles in orange, light blue and green. Sounds a bit much but it actually looks very nice on the nails. One coat is a bit transparent but two are perfect. Application is quite easy with this one; I got my mom to do my nails as she is quite good and she was quite pleased with it, too. As with all sand nail polishes it dries almost immediately which is one of the things I love about texture polishes.

perfect cupcake sand polish s87

This is my 4th day wearing it and I noticed a little chipping after my shower today but it can last a day or two more. (Or until I finally get to doing my nails again. :D )

I hope I haven’t missed anything important and if I have, feel free to ask me in the comments.

I’ll see you very soon with the new post from my business series (which I have to translate, I know!) and until then, have a great week! :))

12 thoughts on “Bye-Bye Summer! Perfect Sand S87 Manicure & Review

  1. Чисто белият , който показа преди ми харесва повече .. Аз имам S 95 ,но нещо не съм много доволна..Този път ,като не те послушах за чисто белия и ме е яд хаха :D

  2. Много е сладък, аз дълго време ги избягвах, но даже в момента съм с такъв лак! :):) <3

Leave a Reply

