A Long Weekend/Roadtrip: Staro Selo & Pleven

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

Отново съм тук!

Опитвам се да спазя обещанието си към мен от преди няколко месеца и да пиша/поствам редовно. Понякога така се улисвам в някакви всекидневни глупости, че забравям колко приятни емоции ми носи подготовката на всеки един пост в блога. :)

Днешния е малко необичаен за мен, но пък точно такива искам да има все повече тук. Надявам се следващите да са по-прецизно подготвени и с не толкова рандом снимки, но за този ще се примиря. Искам да ви разкажа за тридневното ми пътуване извън София – един дъъъълъг и много приятен уикенд.

Сутринта в петък започна доста екстремно за мен – излизах предната вечер (да, знам, защо?!) и се събудих точно половин час преди потеглянето на автобуса ми от гарата в София. Добре че бяха съквартирантките ми, защото в такива моменти просто изключвам. :D Благодарение на бързата им реакция и на един страшно готин шофьор на такси се качих на автобуса си точно в 08.30 ч. Win!

След около 2 часа и половина пристигнахме в Старо село – малко селце в близост до град Троян. Тъй като повода за пътуването ни беше рожденият ден на приятеля ми, неговият дядо ни посрещна на гарата и след малка разходка стигнахме до къщата им – по-точно двете къщи, в комбинация с обширен двор и хълмчета, горички и язовир наблизо. <3

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

+ Мама-котка с три котенца и кучето Павел.

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

След като се събрахме цялата група, решихме да се качим към близките хълмчета за разходка. В такива моменти наистина оценявам колко са красиви подобни места, само с няколко къщи и вилички наоколо. Минахме и през близките горички, даже не помня кога бях стъпвала последно в гора! :)))

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

Следобяда мъжете в групата естествено се заеха с барбекюто, докато ние, единствените две момичета, си полегнахме на полянката пред двора. Life is good! След това на мястото на барбекюто си запалихме и огън, около който общо взето прекарахме цялата вечер, тъй като си стана доста студеничко.  Обожавам огньове навън, особено след здрачаване, само ни липсваха  малко marshmallows.  <3

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

На следващата сутрин решихме вместо планираната още една нощувка да отскочим до родния ми (и на още няколко човека) Плевен, тъй като повечето хора не бяха ходили там. Също имаше къде да спят всички, така че, защо не? Натоварихме се и след около час вече бяхме в любимия стар Плевен. Хапнахме в едно симпатично и непретенциозно заведение, но пък на високо и с хубава гледка – Терасата и се отправихме към парк Кайлъка, една от забележителностите на града и много любимо място.

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip kailuka

С част от хората се качихме и на скалите над парка, до които може да се стигне, ако знаете къде са пътечките. Беше почти залез и много, много красиво! <3

weekend away sofia staro selo pleven roadtrip

Събота вечерта прекарахме вкъщи, защото май на никой не му се излизаше. :D

Повечето хора си тръгнаха в неделя сутринта, а аз останах до малко по-късничко и се прибрах в София чак вечерта, положително зарадена и с „голямо“ нетърпение очаквайки понеделник, който за мен започва с упражнение в университета в 7.15 ч.

Снимките по никакъв начин не претендират за високо качество, но първоначално не планирах пост, затова и са по-скоро снимки за спомени. :))

Ще ви оставя с любима песен от новия албум на любима група, него слушах и на отиване, и на прибиране хаха. Скоро ще ги видя в Берлин (10 дни!) и ще се постарая да имам повече и по-добри снимки от престоя ми там, за да направя подобен пост. Надявам се да ви е харесало, ще се радвам да видя мнението ви! :)))

6 thoughts on “A Long Weekend/Roadtrip: Staro Selo & Pleven

  1. Ив, не бъди толкова критична към снимките. Прекрасни са и определено добре описват атмосферата на пътуването. ♥♡♥

Leave a Reply

