One Lovely Blog Award

cover

Здравейте, момичета!

Днес постът ще е малко по-личен, тъй като бях номинирана от прекрасната Диляна от http://dilyanatabakova.com за One Lovely Blog Award. Съветвам ви да посетите блога й, тя има страхотно чувство за стил и много красиви снимки. Благодаря за тагването! <3

Hello, lovelies!

Today’s post is a more personal one as I’ve been tagged by the beautiful Dilyana from http://dilyanatabakova.com to do the One Lovely Blog Award. I suggest you check out her blog, she has a great sense of style and some truly gorgeous pictures. Thanks for the tag! <3

Ето и условията на този таг:

  • Благодари на човека, който те е номинирал.
  • Сподели 7 факта за себе си.
  • Номинирай блогъри, на които се възхищаваш.
  • Свържи се с избраните, за да разберат, че са номинирани.

And here are the rules:

  • Thank the person that nominated you.
  • Share 7 facts about yourself.
  • Nominate bloggers who you admire.
  • Contact your nominees to let them know about this tag

А това са моите 7 факта / And the 7 facts about me:

1.Едни от най-любимите ми места изобщо са книжарниците, просто обожавам да си купувам книги, да разглеждам нови (и стари) заглавия, дори да ги мириша /so not creepy,right?/. Както вече можете да предположите, обичам и да чета и почти не минава ден без да почета поне малко. Последната завършена от мен книга е Предимствата да бъдеш аутсайдер, а в момента чета Дневникът на една камериерка от Октав Мирбо.

1.One of my favorite places ever are bookstores, I just love buying books, looking at the new (and old) titles, even the smell of books /so not creepy, right? /. As you may have already guessed, I also love reading with all my heart and hardly ever a day goes by without me reading atleast a chapter. The last book I finished was The Perks of Being a Wallflower, and I am currently reading Diary of a Chambermaid by Octave Mirbeau.

books2

2.Второто мое най-любимо нещо е баскетболът – запалих се да гледам мачове преди 6-7 години и оттогава следя българското първенство, а от по-скоро – и NBA. Всичко започна с отбора на Спартак Плевен в моя роден град, но в момента симпатизирам също така на Левски в моя „втори роден“ град, както и на отбора на Балкан (Ботевград). Любимци от NBA са Chicago Bulls. <3

2.My second favorite thing in this list of facts is basketball – I got hooked to watch games about 6-7 years ago and I have been following the Bulgarian league ever since; I have also been following the NBA the last few years. Everything began with my hometown team – Spartak Pleven but now I also like my “second hometown” team – Levski Sofia. My NBA favorites are the Chicago Bulls. <3

bulls

3.Май говоря само за любими неща, но няма как да не спомена и за моите домашни любимци. Вкъщи имаме най-прекрасното куче на света – Зита, 11-годишна питбулка; 2 котки – Лора на 4 години и Мери – на 6 месеца. Двете все още не се обичат много, но аз съм оптимист по въпроса. Имаме също така и две вълнисти папагалчета и водна костенурка, които си нямат имена и които всеки нарича, както му дойде. :))

3.I’ve only shared facts about things I love but I just have to mention my pets. At home we have the most amazing dog on the planet – Zita – an 11 year old female pitbull; 2 cats – the 4 year old Laura and the 6 month old Merry. They don’t love each other very much for now but I’m an optimist. We also have 2 little parrots and a turtle which don’t have names and everyone calls them as they please. :))

lorablog

Лора дори ми помага за снимките в блога/ Laura helping me with blog photos.

4.А сега за нещо омразно. Мразя мед, канела и магданоз, от дъното на душата си! Затова и не се въодушевявам от много от коледните/зимни сладки, тъй като в повечето все има я мед, я канела, а аз не мога да понасям дори миризмата им и отдалече ги надушвам и избягвам.

4.And now, finally, something I hate. I hate, hate, hate honey, cinnamon and parsley, from the bottom of my heart! That’s why I don’t get ery excited about Christmas sweets as most of them have either honey or cinnamon, or both. I can’t even stand their smell and I can sniff them from miles away so I can run in the opposite direction.

5.Понякога доста трудно приемам критика, а в същото време съм силно самокритична. Преди години бях прекалено наивна, а сега винаги си имам едно наум за хората, докато не ги опозная достатъчно, за да им вярвам. Често обаче първата ми преценка за някой се оказва абсолютно точна, за добро или за лошо.

5.I sometimes find it hard to accept criticism but in the meantime I’m very self-critical. Years ago I was super naïve but now I always need time before I truly trust people. My first impression about people is often absolutely right, for better or worse.

hora

6.Днес си подредих абсолютно всички неща, гардероб, бюро… и направо имам чувството, че си подредих живота. Разхвърляните неща около мен ме дразнят и ги търпя до едно време, след което се хващам и внасям ред навсякъде. :D

6.Today I cleaned and organized all my things, my wardrobe, my desk… and I feel like I just organized my life. Messy things around me annoy me and I can tolerate them for some time; then I just have to tidy everything up.

7.От две седмици ходя на фитнес и сериозно се опитвам да променя навиците си на хранене към по-добро. Забелязах, че тренирането, особено сутрин, ме зарежда с енергия и се чувствам много по-добре през целия ден. Надявам се да съм сериозна още много време, имам си и другарче в тренировките и съм много щастлива.

7.I’ve been going to the gym regularly for the past 2 weeks and I am seriously trying to improve my eating habits. I’ve noticed that training, especially early in the morning, keeps me full with energy and I feel much better for the rest of the day. I hope I will be serious with this for a long, long time. I have a training buddy so that makes me quite happy. :)

fitnes2

Моите номинирани/ My nominees:

Мая http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

Кали http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

Мери http://berrys-place.blogspot.com/

Тея https://acupofteiated.wordpress.com/

Татяна http://bludgerqueen.blogspot.com/

Зори http://irisshades.blogspot.com/

8 thoughts on “One Lovely Blog Award

  1. Много ми беше интересно! Животинките са супер сладки, у вас е като зоопарк :D И как може да не обичаш мед и канела, това си е класика :D:D <3

  2. Много ти благодаря за милите думи :* Направила си го страхотно тага :))

Leave a Reply

