H&M ‘Make me Blush’ Blusher – Review & Swatches

h&m blush sweet rose

Мина много време откакто H&M представиха козметиката си у нас и въпреки че още в началото се сдобих с няколко неща, така и не съм писала за нито едно от тях. Напоследък съм малко по-работлива (о, чудо!) и планирам малко по малко да напиша ревюта за продуктите, които ползвам вече от доста време и заслужават споменаване тук. Но без повече отклонения, днес ще си говорим за единичните ружове ‘Make me Blush’ на H&M в цвят 18 – Sweet Rose.

It has been a long time since H&M started selling their cosmetics line in Bulgaria. Although I got a few things right away I never got to writing about any of them.Recently, I have been more motivated to work on the blog so I plan to write reviews about all the products that I have been using and loving these past months. Without further ado, today I’ll be sharing with you my thoughts on H&M’s ‘Make me Blush’ blusher in the color 18 – Sweet Rose.

h&m blush sweet rose

Sweet Rose е цвят, от който имах нужда: розово, но с топъл подтон. Преди да си го взема, все налитах на коралови ружове и бях в търсене на нещо розовичко, което да ми отива. Взех този без да го пробвам и се оказа, че не съм сгрешила с избора. Много приятен и лесен за комбиниране цвят; мога да го сложа почти на всякакъв грим, особено ако използвам по-лека ръка. Тъй като финишът е сатенен, придава и лека свежест на лицето.

Sweet Rose is just the color I needed in my collection: pink but warm-toned. Before I got this one, I always opted for coral blushes and I was on the hunt for a pink that suits me. I bought it without trying it on but as it turns out, I made the right choice. Very pretty color which I can combine with almost every makeup look I do, especially if I use a lighter hand. As it has a satin finish, this blush gives a subtle sheen to the face as well.

h&m blush sweet rose

Нямам абсолютно никакви проблеми с нанасянето – макар и доста пигментиран, ружа се блендва лесно и не съм имала случаи, в които да прекаля с цвета. Трайността е прилична при мен – поне 4-5 часа.

I have absolutely no issues with application – although quite pigmented, it blends easily and I haven’t had problems with putting too much color on. The lasting power is also pretty decent – about 4 to 5 hours.

h&m blush sweet rose

Опаковката е пластмасова, в началото се отваряше много, ама много трудно. Едно леко изпускане обаче оправи нещата, без никакви други поражения. :D

The packaging is plastic and opening it was super difficult in the beginning. One little fall to the floor later and all that is fixed with no damage to the actual product. :D

h&m blush sweet rose h&m blush sweet rose

Получавате 7.2 г. продукт, цената е 7.90 лв.

You get 7.2 g. of product for the price of 4 euro.

2 thoughts on “H&M ‘Make me Blush’ Blusher – Review & Swatches

Leave a Reply

