Realash Final Update & Results

realash results

След поредното едноседмично изчезване от блога, ето че отново съм на линия. Време е да ви покажа крайния резултат от експеримента ми с Realash. Вече изминаха три месеца, откакто използвам серума и може да видите как са се променили миглите ми на тези снимки от миналата седмица. Предишният пост, който направих след 1 месец употреба, може да прочетете тук.

After being away from the blog for the whole week (again), here I am with a new post. It’s time for me to show you the final results from my experiment with Realash. It’s been three months since I started using this eyelash serum and you can see the way my lashes have changed in these new photos I took last week. The previous post I did after one month of use can be seen here.

realash results

Може би ако сте прочели предния пост, ще се повторя, но трябва да кажа, че миглите ми са по-дълги, по-тъмни и по-плътни от преди, включително долните. В последния месец даже няколко човека отбелязаха, че миглите ми са много хубави, и то без спирала. Аз също съм много доволна от начина, по който изглеждат сега, тъй като се нуждаят от съвсем малко подчертаване, а попринцип слагането на спирала не ми е от най-любимите грим техники по някаква неизвестна причина. Интересно ми е за колко време ще се задържи този ефект, и със сигурност ще ми липсват дългите мигли, когато се сменят с моите си, по-скромни миглички. Мисля да направя почивка и есента да започна отново със серума. Както знаете, този ми беше предоставен от марката за проба, но бих си го купила, за да го ползвам пак. Това е от мен, ако имате каквито и да е въпроси, ще се радвам да отговоря. :)

realash results

If you’ve read my previous post, I may repeat myself but my lashes are longer, darker and thicker, even the lower lashes. In the last month I’ve had several people tell me how pretty my lashes look, and that is without mascara! I’m also very pleased with them because they need a minimal amount of mascara to look amazing, and for some reason, putting mascara is one of my least favorite makeup techniques. I’m curious to see how long this effect will last and I will miss my longer lashes for sure. I’m thinking of taking a little break and using this again in the fall. As you know, this one was sent to me by PR but I would definitely buy it for myself after trying it out. That is all, if you have any questions, I’d love to answer them. :)

Leave a Reply

