New In Vol. 8

new in shopping makeup essence rimmel elf real techniques

Вчера попитах във Фейсбук страницата на блога (тук) какво бихте искали да видите първо и тъй като тази идея беше по-предпочитана, остави поста “Какво има в чантата ми?” за друг път. Аз също много обичам този тип постове, по странен начин харесвам да гледам какво си купуват другите хора, откъде, как и защо. :D

Надявам се на вас също да ви хареса, така че нека да започваме.

Yesterday, I asked on the blog’s Facebook page what would you like to see next and as this idea got more votes, the What’s in my bag post was left for another time. I also love New In posts because in totally-not-a-creepy way I like seeing what other people bought.

I hope you also like them so let’s get started.

Реших да разделя нещата на 4, защото пак се събраха доста…

Ето я и първата групичка, грижа за кожата.

I decided to divide all the products in 4 groups as they are too many again…

Here’s group one, skincare.

new in shopping makeup garnier avon nivea

1.Спрей-масло за тяло Avon / Avon Skin So Soft Body Oil Spray

2.Ексфолиант с бял чай Avon / Avon Planet Spa Face Polisher

3.Органик масло от шипка / Organic Rosehip Oil /from iherb.com/

4.Дневен крем с Q10 Nivea / Nivea Q10 Day Care

5.Рол-он околоочен крем с Q10 Nivea / Nivea Q10 Eye Roll On

5.Мицеларна вода Garnier / Garnier Micellar Water /again/

От нещата на Avon имам добри впечателения, но тепърва ще ги използвам повече. Маслото от шипка си поръчах, за да боря петънцата от пъпки, които имам останали по лицето. С крема на Nivea пък се сдобих, защото четох много добри отзиви за него, особено в борбата с първите бръчки. Мицеларната вода ми стана любима и тук повтарям покупката.

I like the Avon products so far but I will be testing them some more. The rosehip oil I ordered to fight some spots I have on my face from pimples. The Nivea cream I got after reading some great reviews on it, especially for first wrinkles. And the Garnier micellar water is love so I bought it again.
new in shopping makeup  avon essie essence catrice nail polish

1.Изсушител за лак Avon / Avon Quick Dry Nailspray

2.Дуо лак Essence / Essence Duo Nail Polish

3.Омбре топ лак Catrice / Catrice Obmre Top Coat

4.Лак за нокти Essie Summit of Style / Essie Summit of Style Nail Polish

5.Лак за нокти Essence Cookies & Cream / Essence Cookies & Cream Nail Polish x2

Изсушителят си взех след като съквартирантката ми го похвали, но още не съм го пробвала. Дуо-лака и омбре топа са ми подарък от Вики, също непробвани. Като цяло напоследък нямам много желание да се занимавам с ноктите си. След първоначалния си ентусиазъм по златния Еси (постът е тук), дори той не може да ме изкара от летаргията. Обвинявам постоянно чупещите се нокти! Последните две лакчета са от стара колекция на Essence, случайно намерени в Елитис. Обожавам цвета, затова се запасих с 2.

I got the quick dry spray because my roommate swears by it but I haven’t tried it yet. The duo nail polish and the ombre top coats were gifted to me by Vicki, also haven’t been tried. Recently, I have been feeling very uninspired when it comes to doing my nails. After the initial enthusiasm over my golden Essie (review here), now not even its beauty can save me from my polish-depression. I blame my nails which are currently breaking all the time! The last two polishes are from an old Essence collection. I randomly stumbled upon them at a drugstore and as I love the color, I figured I should just get two.

new in shopping makeup  too faced elf nivea lipstick

1.Основа за сенки Too Faced / Too Faced Shadow Insurance

2.Течно червило Too Faced Melted Peony / Too Faced Melted Peony

3.Течно червило Too Faced Melted Ruby / Too Faced Melted Ruby

4.Червило-стик H&M / H&M Lip Pen

5.Ексфолиант за устни e.l.f. / e.l.f. Lip Exfoliator

6.Основа за червило e.l.f. / e.l.f. Lip Lock Pencil

7.Балсам за устни Nivea / Nivea Lip Balm

Нещата на Too Faced вече показах във фейсбук страницата, но няма да навреди да ги има и тук. Ще им посветя отделни постове със сигурност, знам, че на някои от вас ще е полезно. Стикчето от H&M ми е подарък, но все още не съм имала възможност да го разнося повече. Двете неща от e.l.f. са от поръчката ми от iherb.com (постът тук), едното харесвам много, а другото – не чак толкова, но…няма как. Постове сигурно ще има и за тях, като цяло са интересни продукти. И последно, балсамчето за устни, което все подминавах, но когато пробвах този на сестра ми, ми хареса много и voila, вече и аз си имам.

The Too Faced goodies I already showed you in my facebook page, but I figured it wouldn’t hurt to also include them here. There will be reviews on them, for sure, I know it will be interesting for some of you. The H&M lip pen is also a gift but I haven’t had the chance to wear it around yet. The e.l.f. lip products are from my iherb.com order (see it here); I like one of them a lot but the other one…not so much. I will probably write for them as well, they are still interesting products. And lastly, the lipbalm. I used to walk right past these in the drugstore until I tried one, owned by my sister. Long story short, loved it, bought it for  myself.

new in shopping makeup

1.Тоалетна вода Essence / Essence Eau de Toilette

2.Пудра Stay Matte 001 Transparent от Rimmel / Rimmel Stay Matte Powder in 001 Transparent

3.Руж e.l.f. в цвят Peachy Cheeky / e.l.f.Baked Blush in Peachy Cheeky

4.Четка за лице Real Techniques Expert Face / RT Expert Face Brush

5.Четка за очна линия Real Techniques / RT Fine Liner Brush

Отново подарък, тази тоалетна вода мирише доста свежо и цитрусово. Пудрата повтарям, тъй като моята е към края си, но този път я взех в прозрачната версия. Този руж на e.l.f. пък е продуктът, който ме накара да се влюбя в ружовете като цяло. Постът за него е един от първите в блога, както и един от най-посещаваните. Хвърлете един поглед тук. Четките отдавна исках да пробвам, и когато се чудех какво още да си поръчам от iherb.com, видях, че там са доста евтини и поръчах тези двете за проба. Признавам си, че така и не се наканих да ги пробвам, но ще стигна и до тях…

Again a gift; this perfume smells fresh and citrus-y, great for summer. The Stay Matte powder is my second one, but this time I got the transparent version. This particular e.l.f. blush made me fall in love with blushes as a product. Its review is one of the first in the blog and also one of the most popular. Check it out here. The RT brushes I was meaning to try and I found them pretty cheap on iherb.com so I decided to get them. I admit I still haven’t gotten around to trying them but I will…

Това бяха моите най-скорошни покупки, надявам се да ви е било интересно. Ако имате някакви въпроси, ще се радвам да отговоря. До скоро! :)

These were my most recent buys, I hope you liked them. If you have any questions, I’d love to answer them. See you soon! :)

4 thoughts on “New In Vol. 8

  1. Само заради ружът на Елф искам да направя поръчка хахаха Много ми харесва, но имам точно 15 ружа хахахахах
    супер покупки, с кеф да си ги ползваш!

  2. Страхотни продукти!!Честити! Червилата на Too Faced изглеждат страхотно.За разлика от чъбито на H&M,което на мен изобщо не ми харесва.Имах и изсушителя на лак за нокти на Avon,който много ми хареса :))

    • И аз такива впечатления чувах от други хора за чъбито… Явно не е от сполучливите им продукти. Благодаря за отзивите за изсушителя, надявам се и на мен да ми хареса. :)))

Leave a Reply

