What’s in my bag?

what's in my bag

Здравейте отново, прекрасни! Продължавам със следващата планирана публикация днес на тема “Какво има в чантата ми?” Отдавна не съм правила нещо подобно, пък и ми беше интересно да изровя всички неща, което мъкна с мен, да ги подредя и да ги снимам. Пропуснах да снимам няколкото случайни касови бележки, сметнах че няма особена нужда да ви ги показвам. О, и без да искам съм забравила да снимам ключовете си, но общо взето това е. Преди носех много повече червила, но след едно злополучно отваряне на едно от тях и леко омазване, вече гледам да нося само каквото съм сложила за деня. Да видим колко ще издържа…

Hello again, lovelies! After showing you my latest shopping, I’m going on with my next planned post – “What’s in my bag?” I haven’t done something like this in a while and I had fun gathering all the things I carry around and photographing them. I passed on showing some receipts that were laying around and I also forgot to include my keys. I used to carry so many more lipsticks with me but after one unfortunate incident with one of them opening in my bag, I decided to take with me just the one I am wearing on that day. Let’s see how long this will last…

what's in my bag

Започвам по часовниковата стрелка. / Starting clockwise:

  1. Слънчеви очила – H&M / H&M Sunglasses
  2. Шапка от aliexpress / Meow beanie from aliexpress
  3. Слушалки за телефона (не мога да изляза без да слушам музика!) / iPhone headphones (I can’t go out without music!)
  4. Химикал – нямам особени претенции тук, преди пишех само с черно, но сега приемам и сините/ Pen – I’m not very picky; I used to only write in black but now I also accept blue.
  5. Любимия ми телефон, без който не мога + калъфче с Хоумър от aliexpress / My beloved iPhone I can’t live without + a Homer case from aliexpress
  6. Бутилка за вода, която гледам да нося с мен, когато съм с голяма чанта. С нея ходя и на фитнес. Отново от aliexpress. / The water bottle I try to carry with me whenever I’m with a bigger bag. I also take it to the gym. It is again from aliexpress.
  7. Сухи кърпички / Tissues
  8. Портмоне / Wallet
  9. Огледало / Mirror
  10. Портмоне за стотинки / Coin purse
  11. Билет за лотарията (спечелила съм 2 лева,yes!) / Lottary ticket
  12. Ягодови тик-так / Strawberry Tic Tac
  13. Матиращи кърпички / Blotting papers
  14. Фибички за всеки случай / Bobby pins just in case I need them
  15. Балсам за устни Хималая / Himalaya lip balm
  16. Червило Essence / Essence lipstick
  17. Молив за устни Essence / Essence lip pencil
  18. Крем за ръце Дева (бях го “загубила” и си го намерих наскоро в един шкаф) / Deva hand cream ( I lost it but recently found it in a cupboard)
  19. Балсам за устни Nivea / Nivea lip balm

what's in my bag what's in my bag

what's in my bag

14 thoughts on “What’s in my bag?

  1. Хехехе, май тази бутилка е хванала окото на всички :)) сладурка и ти като мен носиш много неща :)

Leave a Reply

