Makeup Memory Lane TAG

makeup memory lane

I’m back!

Дългото отсъствие от блога мина неусетно, но реших да се взема в ръце и да напиша най-накрая този пост-таг, в който Ида ме тагна преди почти месец. Още тогава ми се стори много интересен, оставих си го в браузъра, за да не забравя да го направя, и естествено го затрупах с още 100 отворени неща и… забравих. Днес се заех да поразчистя малко десетките отворени табове – четох статии, гледах видеа, а сега се заемам и с тага – ще ви разкажа как започна моята любовна история с грима и ще отговоря на въпросите. Надявам се да ви е интересно!

Ще започна с това, че един от най-ранните ми спомени, свързани с грима, са едни пластмасови розови пръстенчета от Ейвън, пълни с балсам за устни; изключително бях щастлива, че притежавам това чудо на козметичната индустрия. Като повечето малки момиченца си имах от детските комплекти за грим, истински балсамчета като чудото, споменато по-горе и дори няколко стари лака за нокти на мама. /или взети от нейния шкаф/

050eae2f45e36332ada690805cdd9913 416aeZLcEfL

Първите по-сериозни опити с грима, за които се сещам, са свързани с типичните черен молив и спирала, колко банално. Спомням си обаче, че и много обичах един двоен молив  за очи на Орифлейм в кафяво и бежово, който в един момент (6-7 клас) носех винаги, когато исках да съм малко “по-така”, if you know what I mean. Може би по това време съм слагала и някакви сенки, но нямам конкретни спомени. Гланцовете са ясни, тях всички ги носехме тогава.

11173443_978385215507990_217914429_n

Не мога да повярвам, че показвам тези снимки публично, но… 8-9 клас.

Някъде около 9-10 клас си купих първите фондьотен и пудра и започнах да слагам малко повече грим, и по-често. Горе-долу по това време открих и модните блогове, от които не пропусках пост. Малко по-късно открих, че има и такива за козметика, и естествено, започнах да следя и много от тях. Но може би най-пристрастяващо в грим-насока ми подействаха клиповете в Youtube, като първите, на които попаднах, бяха на Michelle Phan. Губи ми се точно момента, в който започнах да се гримирам всеки ден и това се превърна в нормална част от деня ми, но предполагам е било в 11 клас.

От периода 12 клас – 1 курс пък отчитам най-сериозното задълбаване в гримирането, което продължава и до днес. Него до голяма степен дължа на една прекрасна тема от форума Бг-мама, и откриването на множество прекрасни дами и български блогове. <3

IMG_0319

1 курс с едно от любимите ми течни червила на NYX

И за да не става този пост още по-дълъг отколкото вече е, преминавам към въпросите:

1.Първи купен грим в живота ти?

Най-вероятно е било нещо от Орифлейм, тъй като мама е дистрибутор от доста години – предполагам някой молив за очи, спирала или гланц.

2.Първи продукт на МАС?

Първият ми продукт на МАК ако не се лъжа е ружът им Springsheen, който обожавам.

3.Първа колекция на МАС или друга марка?

От много време въздишах по лимитираните продукти на МАК, докато най-накрая си взех червилото Salon Rouge от последната коледна колекция.

salonrouge

4.Първа по- луксозна покупка?

Това беше палитрата Naked 2 от Urban Decay. Беше една малка мечта за мен. Подарих си я за един рожден ден, но и досега я използвам много често.

IMG_9386-001

5.Първа четка за грим?

Едно кабуки от Avon.

6.Първи сенки за очи?

Нямам абсолютно никакъв спомен. Ако не броим детските, сигурно съм имала някакви на Oriflame.

7.Първи скъп skincare продукт?

Не съм си купувала някакъв особено скъп продукт от този тип.

8.Първи лак за нокти?

Отново нямам ни най-малка представа. :D

Това бяха моите истории и спомени, стига толкова срам… Няма да тагвам определени хора, защото  мисля, че тага се завъртя из доста блогове, но ще се радвам да прочета отговорите на всеки, който се реши да сподели по темата. :)

Leave a Reply

