I’m back: USA Makeup Haul

usa makeup haul blog post

Не мога да повярвам, че най-накрая дойде и този момент! След повече от 5 месеца отсъствие се завръщам в блога. Не с най-информативния пост, но все пак това е моето бюти местенце и искам да споделя с вас с какви неща се завърнах след бригадата това лято. Общо взето, купих предимно неща, планирани предварително (с 1, 2 изкушаващи изключения) и получих няколко скъпи за мен подаръци. Още съжалявам за няколко неща, които НЕ си купих, но се надявам скоро (или догодина) да поправя тези грешки. И така… нека да започваме.

I can’t believe this finally happened! After 5 months of absence I’m finally back with a new post. Not the most informative one but a post nonetheless. This is my little beauty place and I want to share what I got after my summer of working abroud in the USA. I pretty much only got things I planned to get before hand (except for a few tempting goodies) and I received some lovely presents. I’m kinda regretting a couple things which I didn’t get but I’m hoping to add them to my collection soon (or next summer). So… let’s begin!

usa

usa2

Това е всичко, закупено от МАК и Сефора, както ви казах, бях разумна. И аз не знам как успях да се огранича до само 2 неща от Кат Вон Д, цялата й линия е прекрасна и си заслужава парите, според мен. Взех си и още една опаковка от помадата за вежди на Анастасия Бевърли Хилс, която е един от любимите ми продукти изобщо и един от малкото, които използвам при абсолютно всяко гримиране. От МАК си взех лимитираното червило, защото просто нямаше как да го пропусна, а останалите неща харесах на място. Имаха прекрасни консултанти, не твърде натрапчиви, но винаги наблизо, за да помогнат.

usa3

This is everything I got from MAC and Sephora and as I said, I was reasonable. I don’t even know how I managed to restrain myself to buying only two Kat Von D products. The whole makeup line is perfection and totally worth it in my opinion. I got a back up of my ABH Dipbrow Pomade which is my holy grail product and is one of the few things I use every single time I do my makeup. From MAC, I couldn’t pass on the limited edition lipstick but the other things I just chose in the store. They had lovely people working there, not too pushy but always helpful. Here’s the list:

Kat Von D Studded Kiss Lipstick – Mötorhead

Kat Von D Shade&Light Contour Palette

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade – Taupe

MAC Mineralize Rich Lipstick – Labradorable

MAC Cremesheen Lipstick – Sunny Seoul

MAC Eyeshadow – All That Glitters

MAC Sheertone Blush – Blush Baby

MAC Pigment – Naked

usa4

Едно от нещата, които исках най-много да си взема от щатите, бе точно тази четка за почистване на лице – Clarisonic Mia 2. Поръчах я от амазон, където даже беше намалена и получих към нея техния почистващ гел и допълнително един слънцезащитен крем. Вече от няколко седмици я използвам всеки ден и разлика определено има. Ще забавя обаче ревюто, докато съм напълно убедена във впечатленията си.

usa5

One of the things I wanted the most was this Clarisonic Mia 2 brush. I ordered it off Amazon where it was even on sale and received also their cleansing gel and a sunscreen. I’ve been using it for a couple of weeks now and I definitely see the difference. I’ll hold off writing the review until I am completely sure about it though.

usa6

Сборни находки

Тук са събрани повечето нещица, които си купих от дрогерии през последните ми няколко дни. Повечето от нещата, купувани през лятото като лакове за нокти и дегримьори избрах да не върна с мен в България, знаете как е с ограничението е багажа, трудна работа. За съжаление ружът Luminoso на Milani, който исках толкова много беше изчерпан във всеки CVS, в който влязох в Ню Йорк, но пък си харесах други два цвята. Взех няколко неща за проба от Wet’n’wild, любимите ми балсами за устни Carmex & Eos и един Skin Food на безбожно ниска цена (2$ хора, как да не го купя?!).

milani blush drugstore berry amore corallina

Drugstore goodies

Here you can see most of the things I got from drugstores during the last few days of my trip. Some of the things I bought before that like nailpolishes and makeup removers  I chose not to bring back to Bulgaria with me, you know how is it with baggage allowance – the bane of my existence. Unfortunately, the Milani Luminoso blush was sold out in literally every CVS I went to in New York but I got two other colors to try. I got a couple of things from Wet’n’wild, my favorites Carmex & Eos and a crazy cheap Skin Food cream (only 2 bucks, I couldn’t pass it, thanks TJMaxx).

Wet’n’wild Blackest Black Mascara

Maybelline Master Duo Liquid Liner

ELF Daily Brush Cleanser

Wet’n’wild MegaSlicks Balm Stain – 124 Lady and the Vamp

Wet’n’wild MegaLast Matte Lip Cover – 918D Cherry Bomb

Carmex Lip Balm

Weleda Skin Food cream

Weleda Lip Balm

Milani blush – Corallina & Berry Amore

EOS Lip Balm

benefit bath&body works sephora revlon stila christmas present

Тук са неща, които по една или друга причина свързвам с хора, които срещнах това лято. Трите спрейчета за тяло купих от Bath&Body Works при една малка екскурзия с една от любимите ми колежки Аби. Трите продукта в долната част на снимката са подаръци от коледното парти от работата ми от моята прекрасна шефка Анита, а палитрата на Бенефит е част от коледния ми подарък от един от любимите ми хора изобщо Ана.

Here we’ve got things I connect, in one way or another, to people I met this past summer. The three fragrance mists from Bath&Body Works I got when me and my favorite coworker Abbey went on a little trip (best day ever!). The three products in the bottom of the photo were presents I got at our employee Christmas party from my lovely boss Anita and the Benefit palette is part of my Christmas present from one of my favorite people ever Anna. (baby deer, you are on my blog!).

benefit cabana glama makeup palette

Така подредени, нещата изобщо не ми се струват много, май трябваше да взема още. :)))

Компенсирах обаче с немалко дрехи и обувки, въпреки ограниченията в багажа.

Съжалявам, че напълно забравих да си поръчам неща от ColourPop & Makeup Geek, но така се получава като цяло лято се гримираш минимално и не блогваш изобщо. А може би най-много съжалявам, че видях божествения хайлайтър Champagne Pop, който Жаклин Хил направи за Becca, помня как се чудех за него в Сефора… ех, всички понякога правим грешки… Това беше всичко от мен, надявам се да ви е било интересно! :)

Seeing them in one post, I don’t feel like I got nearly enough things, maybe I should’ve bought some more. :)))

I regret forgetting to order me some ColourPop & Makeup Geek goodies but that’s what happens when you wear minimal makeup and don’t blog all summer. But probably my biggest regret is seeing that heavenly Champagne Pop highlighter that Jaclyn Hill created for Becca and passing on buying it in Sephora… I guess we all make mistakes! That was all for this post guys, hope you liked it. :)

6 thoughts on “I’m back: USA Makeup Haul

  1. И ти си била скромна в покупките, като Мария от BeGlamourous :) Благородно завиждам за нещата на Кат, тази жена е божествена!
    Пожелавам ти следващото лято да се сдобиеш с всичко, с което не си успяла това лято <3

  2. От тооолкова отдавна въздишам по палитрата на Kat Von D :))) Благородно ти завиждам. И толкова много ме е яд ,че я няма по нашите пазари ,а я искам много!
    Страхотни придобивки ,честито!! ;)

Leave a Reply

