MAC Modesty Lipstick – Review & Swatches

mac modesty nude lipstick cremesheen

Три седмици след моето “официално” завръщане идва и следващият пост. Очевидно все още се опитвам да вляза в релсите на блогването, но съм на мнение, че неща като писането просто няма как да се направят добре, когато са изцяло по график. Да, иска ми се да съм по-активна, но ако нямам време или вдъхновение, нещата няма да се получат така, както ги искам и следователно няма да се появят в блога. Така де, искам тук да виждам само неща, които аз лично бих одобрила и биха ми били интересни ако ги гледах в чужд блог. Надявам се да разбирате какво искам да кажа…. И така, вече може да преминем към съществената част на това ревю.

This post is coming to you three weeks after my ‘official’ coming back to the blog post. I’m still trying to figure out things but I’m a firm believer that things like creative writing can not be forced by things like posting schedule. Yes, I would like to be more active on here but if I don’t have the time or inspiration, things won’t be as good and therefore won’t appear  here. What I’m trying to say is that I want to post only the type of content I’m happy with; the type I would be interested in if I saw it in someone else’s blog. I hope you understand what I mean with this as I am all over the place right now… So now we can get to the beauty part of this post.

mac modesty nude lipstick cremesheen

Както вече сте видяли от заглавието, днес ще ви разкажа за едно много любимо червило, а именно Modesty от MAC. То е първо за мен от марката и го купих преди повече от година. По онова време бях обсебена от друго нюд червило, затова се забавих доста с пробата на това. А и, честно казано, често ми се случва да не пробвам веднага новите си неща, колкото и странно да звучи. Та когато най-накрая пробвах това червило… уау! Любов от пръв поглед е твърде клиширано (и недостатъчно) тук.

As you already know by the title we are talking about a MAC lipstick today and it is one of my favorites – Modesty. It’s the first I ever tried by the brand and I bought it more than a year ago. At that time I was obsessed with another nude lippie so I took my time even trying this one. Honestly, I often delay trying new goodies way too long, I’m weird like that. Anyways, then came the day I finally tried Modesty and… wow! Love at first try is too much of a cliché (and not nearly enough) to describe what I felt!

mac modesty nude lipstick cremesheen

Червилото Modesty е от редовната линия червила, финишът е Cremesheen – кремообразно и много удобно за носене, може би любимият ми финиш от MAC. Нанася се лесно, допреди няколко седмици го носех без молив и нямах никакви проблеми с разтичане. (Наскоро обаче му намерих перфектното допълнение – моливът за устни Essence в номер 11 – In the nude.) Въпреки финиша си, има доста добра издръжливост и при мен 3-4 часа не са проблем. Цветът е сравнително достоверен на снимките – нюд, по-скоро неутрален, с мъничко повече кафяво в него. Аз съм доста бяла и ми седи добре, но си мисля, че ще е супер и за по-тъмни кожи.

Modesty is a part of MAC’s regular lipstick line, with a Cremesheen finish. It’s very creamy and easy to wear, probably my favorite of their finishes. It applies like a dream; I used to wear it without a lip liner just until a couple weeks ago and didn’t have any issues. I found a good match though and I’ve been pairing it with the Essence lip liner in 11 – In the nude. Despite the creamyness, Modesty stays on quite well – it’s good for 3 to 4 hours on me. The colour in the photo is close to how it look in real life – a neutral nude leaning towards brown a little bit. I’m pale at the moment and I love how it looks but I think it will suit darker skin tones as well.

mac modesty nude lipstick cremesheen

mac modesty nude lipstick cremesheen

И така, Modesty трайно се настани в ежедневната ми рутина, както и в чантата ми и се превърна в любимото ми нюд червило, което нося както с минимален, така и с тежък грим, защото се комбинира еднакво добре и с двата. Ако съм ви заинтригувала, препоръчвам ви да погледнете и другите нюд цветове от MAC – имат страшно много и може да се окаже, че някое от другите е по-подходящо за вас от това. :)

Надявам се все пак да съм била полезна и до скоро!

And that’s how Modesty came into my daily beauty routine and stayed there. It’s with me almost every day and quickly became my favorite nude lipstick which I wear when I’m sporting a minimal makeup or when I’m wearing a darker, smoky look because it pairs beautifully with both. If you’re intrigued by this and want to get a MAC lipstick I suggest you look into their other nude lippies as well. You might find a better match for you. :)

See you soon!

mac modesty nude lipstick cremesheen

 

 

6 thoughts on “MAC Modesty Lipstick – Review & Swatches

  1. Много интересен нюд! ^^ И наистина много хубаво ти стои. И аз съм светла, но не знам дали няма да ме прави твърде бледа точно този цвят. :)

    • Никога не се знае, колкото и достоверни да са снимките. :) Затова и препоръчах да се разгледат и другите цветове на МАК, а те имат тоооолкова много. :)))

  2. Много хубав нюд тон! Червилата на MAC са много качествени и си заслужават ;) Хубав пост! Радвам се на следващото ми посещение в MAC Shop ;)

    Моят блог http://www.lillagreen.at е място, където представям бюти продукти и козметика. Ще се радвам ако ме посетите! Хубав ден :)

Leave a Reply

