2015 Holy Grail Products

2015 holy grail products

Честита нова година!

Нека да е прекрасна, да имаме много щастливи мигове и, за да сме по темата на блога, да открием много нови прекрасни продукти, и най-вече – да се чувстваме винаги красиви!

Реших като за първи пост тази година да си направя една козметична равносметка на изминалата година и да споделя с вас кои са продуктите, които бих нарекла свои holy grails – неща, без които наистина не мога. Ще започна по категории.

2015 holy grail products anastasia beverly hills eyebrow pomade loreal gel liner

вежди

Anastasia Beverly Hills Eyebrow Pomade

Култов продукт и то абсолютно заслужено. Най-сериозно заявявам, че не мога да живея без това нещо и винаги, винаги присъства в грима ми. Лятото се запасих с още една опаковка, но като цяло е супер икономичен продукт и едва ли скоро ще ми свърши. Любов от първо ползване беше, не знам даже защо все още нямам отделен пост за него. Всъщност знам: защото в последната половин година блога мина на заден план, но такъв е животът.

Иска ми се да пробвам колкото се може повече продукти на марката тази година. Хвърлила съм око най-вече на сенките, хайлайтърите и течните червила.

четки

Anastasia Beverly Hills #12

Трябва да си призная, че специалността ми определено не са четките и имам да наваксвам в тази категория. Четките, които обикновено използвам най-често са тези за лице (фдт, пудра, руж). Имам си любимци и не ги сменям. Но след като носех минимален грим цяло лято и почти никакъв последния месец, осъзнах, че най-любимата ми и незаменима четка е тази на Anastasia Beverly Hills, номер 12. Още когато я поръчвах, заедно с помадата, четох, че е най-добрата за продукта и определено мога да потвърдя. Обичам, обичам, обичам тази четка! Никога не съм имала по-хубави вежди. :D

спирала

Тук нямам изявен любимец, а искам в този пост да присъстват наистина само продукти, в които съм много, ама много влюбена. През годината пробвах една нова спирала на Орифлейм, която много харесах (Lash Extensions) и продължих да използвам спиралите на ГР, но все още съм в търсене на holy grail спиралата.

очна линия

Loreal Infallible гел очна линия

Абсолютен фаворит! Бурканчето, което ползвам в момента ми е подарено преди малко повече от 2 години и макар да е близо до свършване, знам че реално ще го използвам поне още месец. Особено както напоследък гримът ми е сведен до минимум. Няколко думи за самия продукт: наситено черно, издържа дълго време, размазва се изключително рядко, нанася се гладко и лесно. Използвам четката от комплекта + обикновена ъглова четка.

2015 holy grail products too faced chocolate bar shadow insurance

сенки

Too Faced Chocolate Bar Palette + Too Faced Shadow Insurance

Имам доста сенки и си го признавам – за последната година и половина се сдобих с палитри на Zoeva, Urban Decay, голямата коледна палитра на Too Faced от миналата година, Benefit, Inglot, единички на MAC и какви ли още не… Но тази палитра е една от най-добре комбинираните, които съм вижала, затова и посягам към нея толкова често. Мога да си направя най-лекия ежедневен грим, но и да го превърна в тъмен и опушен. Цветните акценти също ги има, а има и разнообразие от матови и перлени цветове. Наистина е прекрасна палитра. За основата за сенки вече съм писала, но понеже откакто я имам, не съм се и замисляла за друга, реших да я включа в този пост отново.

2015 holy grail products rimmel lasting finish

коректор

Essence Stay All Day 16h

Съвсем случайно прочетох едно много добро  мнение за този коректор и реших поне да го пробвам, все пак цената му е повече от добра. Определено оправда, че и надмина очакванията ми. Има много добра покривност, но все пак се блендва много лесно и е наистина издръжлив. Интересното е, че работи еднакво добре нанесен под очите и върху недостатъци по кожата.

фон дьо тен

Rimmel Lasting Finish 25h

Май съм го споменавала вече в един пост за Любимци, ако не се лъжа… Използвам го вече от доста време, пробвах и американския му вариант (същия си е хаха) и продължава да ми харесва много. От около месец обаче съм на лечение за кожата, което я прави много суха, затова използването му е невъзможно, слагам само по мъничко от коректора по-горе.

2015 holy grail products the balm hot mama rimmel stay matte

пудра

Rimmel Stay Matte – прозрачна

Най-най-добрата пудра за мен. Трябва да кажа, че не съм пробвала пудри от висок клас досега, но просто не съм изпитвала тази необходимост. Може и някой ден да си направя експеримент, но засега съм предоволна от тази.

руж

TheBalm Hot Mama

Имам много ружове в колекцията си, даже е жалко, че някои от тях не получават нужното внимание, но… През цялата година този руж беше най-използвания от мен. С леки включвания от един стар любимец на МАК и един нов от Милани, но като цяло Hot Mama е просто незаменим за мен и го обожавам. Дава страхотен, естествен коралов цвят с лек сатенен завършек, издръжлив е и се блендва лесно. Какво повече да иска човек? <3

2015 holy grail products mac modesty

устни

Червило MAC – Modesty

Молив за устни Essence – In the Nude

Както с ружовете, така и продуктите за устни присъстват в колекцията ми с една доста голяма бройка, която даже аз самата не искам да знам. Обичам всякакви цветове и не се ограничавам, но тази година най-носеното от мен беше това нюд червило от МАК в комбинация с молива на Есенс, които просто правят фантастични моливи. Имам публикация за червилото, ако ви е интересно. За догодина си поставям за цел да пробвам повече течни матови червила на колкото се може повече различни марки.

2015 holy grail products garnier carmex realash

други

Realash серум за мигли

Garnier мицеларна вода + двуфазен лосион

Carmex балсам за устни

Тук реших да споделя останалите си любимци. На първо място, Realash! Вече правя втори тур и съм на втория месец. Миглите ми отново са прекрасни и често ме питат какво съм им правила. Направо не ми се иска да го спирам!

За себе си се убедих също така, че мицеларната вода и двуфазния лосион на Гарниер са много добри и след няколко недобри опита за смяна се върнах на тях.

И последно, любимото ми балсамче за устни тази година е Кармекс! Пробвах най-накрая и тези на ЕОС, но според мен не са толкова добри, колкото този. :)

Е, това мисля е всичко, което бих определила като holy grail продукти за мен в този момент. Надявам се да намерите нещо интересно и за себе си. Ще се радвам да споделите кои са вашите продукти, които не бихте заменили. До скоро!

Leave a Reply

