New In: March Edition + First Impressions

 

Поръчка от iherb.com

И преди съм говорила за сайта, но ако сте пропуснали – много го харесвам! Има голямо разнообразие от продукти за грижа за кожата, хранителни добавки, масла, козметика и какво ли още не. Конкретната причина за тази поръчка беше имейл от тях, в който ми съобщиха за текуща промоция – кутията с витамин Ц, която виждате ми струваше точно долар (!). Оттам погледнах в списъка си с желания (имам такъв в повечето си любими сайтове) и се сетих, че отдавна искам тази маска за проблемна кожа. Оттам пък видях, че ако я комбинирам с това пакетче органични балсамчета за  устни, те ще ми излязат почти безплатни. След като ви преведох през целия ми мисловен процес, вече знаете, че поръчах тези три неща и зачаках… Доставката е малко бавничка, но пък е евтина и ако поръчката ви не е спешна, не е голям проблем. Тази пристигна при мен за около 3 седмици. Балсамчетата все още не са пробвани, но повечето миришат хубаво. Имам много отворени в момента и едва ли ще започна да използвам тези скоро. Маската пробвах само веднъж, и то само върху няколко пъпчици, но тъй като на следващата сутрин използвах и Зинерит, кожата ми в тези области се изсуши много. Но трябва да подчертая, че е възможно да е от съчетанието, а и кожата ми в момента не е чак толкова мазна, поради лечението, което провеждам. Определено ще й дам още шансове, тъй като като цяло ревютата за нея са повече от добри.

Ако си търсите код за намаление при първа поръчка, моят е – ще получа кредит за пазаруване чрез малък процент от вашата поръчка, ако решите да го използвате.

 (Не)Случайни покупки

Тук събирам три неща, които си купих в последните няколко седмици. По ред:

  • маската на Freeman си купих след безцелно обикаляне в Debenhams. Мислех да си взема нещо от theBalm, но в последствие се отказах. Попаднах обаче на тези маски и не се сдържах, особено след като виждах точно тази в няколко блога. Вече я изпробвах веднъж и ми допадна доста, кожата след нея се усеща чиста и мека.
  • Loreal Casting Sunkiss Jelly исках да си взема от известно време, защото имам страхотен пример за употребата му в лицето на съквартирантката ми. Надявам се и при мен да има същия готин ефект.
  • Съжалявам, че не помня в коя Фейсбук страница видях това (Funny Bunny on all things pretty?), но разбрах, че в Лили на бул.Витоша има намалени Есита на по 5 лв, което си е нищо за марката. Не мислех да ходя специално за това до там, но съдбата ме отведе по случайност, затова не пропуснах да си взема това готино млечно зелено-синьо лакче в цвят turquoise & caicos.

 Грижа за кожата

Следващите три продукта си купих след последния преглед при дерматоложката ми, чието мнение ценя много откакто ходя при нея. Тя включи в лечението ми това кремче на Авен, което се бори с несъвършенствата и остатъчните петънца. Намерих го в аптеки Ремедиум в комбинация с тази мини мицеларна вода. Гелчето пък ми препоръча след като я попитах за нещо хидратиращо, от каквото определено имам нужда. Още след първия ми преглед при нея ми бе препоръчана марката Себамед (тогава с почистваща пяна) и това е втория ми продукт от нея. Отново ми хареса много, има антибактериални свойства, а и е добра основа за грим.

 Bioderma

Предполагам сте забелязали, че имам много добро мнение за Биодерма, купувала съм си много неща, както и те са ми подарявали продукти за проба. На снимката виждате гела им за измиване на лице, който си купих, както и най-новото кремче от серията им Sebium, което получих като подарък от тях миналата седмица. Купих си гела с конкретната идея да го използвам с четката ми Clarisonic и е идеален за целта. Кремчето пък се води shine control moisturizer и прави точно това – матира леко, като в същото време хидратира. Редувам го с гела на Себамед, който ви показах по-горе в зависимост от това как се чувства кожата ми този ден. 

Bourjois

Ако ме следите във Фейсбук, значи сте видели как ме изненадаха от Буржоа България на 8 март. Получих сладко опаковано пакетче, а вътре бяха тези 4 продукта – 2 нови продукта за устни, коректор и фон дьо тен. Естествено вече пробвах всичко и ще ви споделя първите си впечатления.

  • Rouge Edition Souffle de Velvet 02 Coquelic’oh  – леко матово червило, изключително интересна текстура, прилича ми малко на стейн. Изненадващо изглежда доста добре дори на много изсушени устни. Цветът е естествен и не се усеща, че изобщо има нещо на устните, което ми допада много. След известно време усещам нужда от балсам и просто слагам малко отгоре.
  • Rouge Edition Aqua Laque 07 Fuchsia Perché – както подсказва името му, този продукт е по-близо до лаковете за устни – по-пигментиран е от първия и има блясък. Бих го определила по-скоро като гланц за устни, и отново е много комфортен за носене.
  • Radiance Reveal Concealer 02 Beige – приятна кремообразна текстура, за съжаление цветът 02 е леко тъмен за мен в момента, затова предполагам ще ми влезе в употреба лятото и ще имам по-пълни впечатления.
  • Healthy Mix Foundation №53 Light Beige– отново е тъмен за мен, но от любопитство за формулата го носих един ден, затова споделям какво мисля: лека, dewy формула. Минимална, до средна покривност. Лесно се блендира и има лек цветен аромат. Точно фактът, че е с лека покривност и се блендира лесно ми позволиха да го нося, въпреки че цветът не е точно моя. Определено бих се сдобила с по-подходящ цвят, защото формулата е много приятна, а и в момента, за щастие, нямам нужда от супер висока покривност.

 Нетърпение

Тази част на поста е озаглавена така, защото буквално нямам търпение да започна да ползвам този продукт. Балсамът за татуировки от Alteya Organics с българско розово масло, както и комбинация от други масла си закупих от магазини Зоя, защото в петък най-накрая ще добавя татуировка №5 към колекцията. По-късно ще ви споделя как сме се спогодили с него, разбира се, ако татуистът ми го одобри.

Ами, май това е всичко, с което се сдобих този месец. Както виждате, почти липсва декоративната козметика, но в последните месеци се гримирах изключително минимално. Чак в последните една-две седмици се завърнах към това си хоби, така че ще видим как и дали това ще се отрази на покупките ми. Пожелавам ви прекрасен завършек на седмицата. Стискайте ми палци в петък и събота – имам изпит по английски и поне час татуиране да издържа. :)))

Leave a Reply

