How to get the perfect brows a.k.a Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade

abh2

Искате ли винаги да имате красиви вежди?

Най-накрая да ви се получават лесно и да изглеждат естествено?

Или те да са последното нещо, все още държащо се на лицето ви след дълги часове носене на грим? /да се чете: след цяла нощ навън и трудно събуждане, след като сте забравили да си свалите грима/

Ако сте отговорили с ентусиазирано ДА или някоя от разновидностите му “разбира се/ duh/ защо изобщо ми ги задаваш тези въпроси”, просто продължете да четете този пост, въпреки че, естествено, вече знаете за какво ще говоря.

p.s: не подкрепям лягането с грим и ви съветвам искрено да не го правите. Случвало ми се е не повече от веднъж годишно в последните няколко години, но все пак си е кофти за кожата.

abh

Както може би знаете, ако се интересувате повечко от грим, марката Anastasia Beverly Hills нашумя страшно много още преди няколко години точно с продуктите си за вежди. От известно време се славят и с другите си не по-малко добри продукти, но все още масово името се свързва с перфектните вежди. Създателката Анастасия е просто факир в оформянето на вежди, ако не я следите в социалните мрежи, препоръчвам да го направите.

Аз се сдобих с първото си бурканче от помадата за вежди преди около година и както се казва – never looked back. Преди това бях пробвала различни продукти за вежди, и честно казано, гледайки назад, резултатите никога не са били кой знае колко добри. Заедно с помадата си купих и най-известната четка на марката (№12), която се оказа наистина перфектна за използване на продукта. Падна голямо чудене кой цвят да избера, по-конкретно между Taupe и Soft Brown. Спрях се на втория след много гледане на снимки и не съжалявам, защото ми пасва перфектно.

abh5

Цветът не е нито твърде топъл, нито твърде пепелив. Косата ми е светло кестенява, но веждите ми са малко по-тъмни и винаги са били такива. Когато нямат нищо по тях, изглеждат малко редички и по-светли, но иначе формата им е окей (след години борба). С помадата обаче всичко е различно – никога не съм харесвала толкова много веждите си, а сигурно и цялото си лице. Да, осъзнавам, че звучи ужасно драматично и пресилено, но това е.

абх6

А сега за нанасянето: моето бурканче поръчах от европейски сайт, не помня точно кой беше, но още в началото забелязах, че е една идея по-сухо отколкото очаквах. Гледала съм много ревюта в youtube и всички споделят, че трябва да се внимава в началото, защото продуктът е по-кремообразен и лесно може да се прекали. Всъщност това е вярно по принцип и тук принципът less is more е абсолютно валиден. Необходимо е много малко количество, стените на бурканчето са ваш приятел, така че – използвайте ги. По-добре да добавяте продукт на няколко пъти, отколкото да имате вежди като нарисувани с маркер. При мен обаче този период липсваше, предполагам продуктът, който ми беше изпратен е бил по-старичък. Това направи свикването с него много лесно, така че не се оплаквам. Година и две големи дупки до дъно по-късно, помадата все още е използваема, но е осезаемо по-суха. Затова и още миналата есен си купих второ бурканче от една Сефора в Ню Йорк, което все още не е отваряно. Ще ми е интересно да видя дали ще има разлика в консистенцията. Като цяло смятам, че дори в началото да ви се струва малко трудно нанасянето с четка, ще свикнете много бързо и съвсем скоро няма и да си помисляте да използвате друг продукт.

abh4

Общо взето, колкото и хубави неща да кажа, пак ще ми се струват малко. Помадата за мен се превърна в абсолютен holy grail продукт почти веднага и я обичам повече от всичко друго, което слагам по лицето си. Често, когато не ми се носи грим, си слагам само нея, или както казвам аз: “Слагам си веждите и излизам.”

Оказа се много трудно да  намеря мои по-стари снимки, но все пак намерих една, останалите са с помадата. Май нямам какво повече да споделя по темата, но ако имате каквито и да е въпроси, ще се радвам да отговоря. :)

IMG_7949

 Без нищо на веждите

 С вежди <3 

  

Пожелавам ви прекрасен уикенд и се надявам скоро отново да се видим тук! <3
 

Leave a Reply

