Perfect Sand Nail Polish – S68

И мен не ме подмина тенденцията с пясъчните лакове,а тези на българската марка Перфект са най-новото попълнение към пясъчните предложения на по-скъпите марки като OPI,Zoya,China Glaze…Купих си 2 от предлаганите 29 варианта – S58 и S68.Първият е провъзгласен за много близък /като цвят/ на известния Flip Flop Fantasy от China Glaze.Мен обаче ме влечеше първо да пробвам другия,затова и си заслужи да бъде носен първи :D

Image

Красавец е,нали? Изключително красив цвят,но ми е много трудно да го опиша,така че смятам да подбера снимките,на които е излязъл най-реално.Най-трудно е да се хване блясъка му – има толкова много частички,които,улавяйки светлината,блестят много красиво.

Image

Лакът изсъхва много бързо,което за мен е бонус към готиния му ефект,защото не обичам да чакам.Не очаквайте да изсъхне много грапав като някои други пясъци, стои по-скоро като захаросан с много дребничка захар :D

Image

Тук се вижда част от блясъка му на дневна светлина:

Image

А тук – на слънце.Огрян от слънчеви лъчи е може би най-впечатляващ.

Image

Направих толкова много снимки…избирането коя точно да покажа е много трудно,но ето още няколко.

Image

Image

Image

А сега една последна слънчева снимка :)))

Image

7 thoughts on “Perfect Sand Nail Polish – S68

  1. Много е ефектен, трябва да се огледам за тази марка из магазините, щом не става много грапав е плюс за мен.

    • Пробвах на един пръст другия пясъчен лак на Перфект,който имам (S58) и се махна много лесно.
      Ползвам зеления лакочистител на Лили.
      За този ще мога да кажа със сигурност след няколко дни,искам да видя първо колко ще издържи :)

  2. Pingback: Sweather Weather Tag | The Blogging And The Beautiful

Leave a comment