Bioderma AI Correcteur Review

Image

От началото на новата година времето за мен минава много бързо…чак плашещо бързо! Струва ми се, че 6ти февруари беше едва миналата седмица, а всъщност е минал повече от месец. Ако се питате какво пък е имало тогава – имах рожден ден! :))) И не само това – от Биодерма бяха организирали едно много приятно събитие за блогъри, на което представиха най-новия си продукт – коректорът от линията Sebium – AI Correcteur.  След като имах цялото това време да го тествам е време за ревю!

Since this year started time has been flying scarily fast! It seems like February 6th was just last week when it actually was more than a month ago. If you are asking yourself what’s so special about it already – I had a birthday! :)) But not just that – Bioderma had organized an amazing bloggers event that night where they presented their latest Sebium product – the AI Correcteur. After taking all this time to test it, it is now time for a review!

Image

Ще започна с опаковката: както ще видите от снимките, продуктът се състои от две части – зеленият коректор, удобно поместен в капачката, и тониран крем, който едновременно прикрива и се бори с недостатъците.

Starting off with packaging: as photos show, there are actually two products combined – the green concealer smartly put in the lid, and the tinted cream which conceals and fights imperfections at the same time.

Image

Кожата ми не е в най-прекрасното си състояние в момента – имам недостатъци и петънца, както и известни зачервявания. Зеленият коректор се справя завидно добре с червенините, особено около носа и бузите, и го слагам почти всеки ден. Тонираният крем ме впечатли с лекото усещане, което оставя върху кожата ми – обикновено ползвам Ревлон Колорстей и определено разликата е драстична. В началото ми се стори, че цветът ще ми е тъмен, но се слива много добре с кожата. Матирам с пудрата на Римел както обикновено и нямам кой знае какви проблеми с лъсване около 4 часа.  Все пак си мисля, че с идването на топлите месеци, ще оценя кремчето още повече – тогава ми се иска по-леко покритие, а и лицето ми става по-тъмно.

My skin hasn’t been the best lately – I have imperfections and spots, as well as some redness. The green concealer performs pretty great with the redness especially around the nose and on my cheeks, and I have been using it almost every day. The tinted cream impressed me with the light-weight feeling it leaves on the skin – I usually use Revlon’s Colorstay foundation and the difference is huge. When I first saw it I thought it would be too dark for me but it blends fairly well once applied. I go over it with Rimmel’s Stay Matte powder and it actually stays matte for about 4 hours. That said, I think with the warmer months approaching (finally!) I will appreciate this product more – I tend to crave lighter coverage and my face gets darker, too.

Image

Image

Като недостатък (донякъде) мога да отбележа лекото покритие, защото просто има дни, в които искам по-силно такова. Но реално и това не е кой знае какъв недостатък. Миризмата може би ще дойде силна за някои носове, но аз обожавам аромата на линията Sebium! Нека да помисля… може би ми се иска зеленият коректор да беше малко по-кремообразен, но и така не е труден за нанасяне. :) Понякога в огледалото се появява едно чудовище, внимавайте! :D

As for disadvantage I can list the light coverage because there just are days when I need full coverage and tinted creams of any kind don’t cut it! But in reality it’s just my preference and not the product’s fault. The smell of it might bother the more sensitive noses out there but I like the Sebium line’s scent. Let me think… maybe I wish the green concealer would be creamier but application is still pretty easy. :) A monster appears in the mirror sometimes, beware! :D

Image

Това беше от мен за днес, надявам се да съм била полезна!  Ако имате някакви въпроси или предложения, ще се радвам да отговоря в коментарите. Харесайте и страничката ми във Фейсбук на адрес:

http://facebook.com/thebloggingandthebeautiful

Пожелавам ви прекрасна слънчева седмица! :)

That was all from today’s post, I hope it was useful! If you have any questions or proposals feel free to leave them in the comments. I’d also love it if you would be so amazing to like my Facebook page here:

http://facebook.com/thebloggingandthebeautiful

I wish you a great sunny week! :)

 

Продуктът ми е предоставен за проба от Биодерма България.Мнението е лично мое и е базирано на моя опит с продукта, кожата ми е смесена и с някои несъвършенства.

The product has been given to me by Bioderma Bulgaria. All opinions are mine and are based on my experience with the product. I have combination skin with some blemishes.

6 thoughts on “Bioderma AI Correcteur Review

  1. Купих го и аз това чудо! Толкова ли е течно и твоето? И моето като че ли не мирише толкова, но определено трябваше да сложа матираща пудра отгоре… Засега само един път съм го ползвала, но много ми харесва именно по-лекото покритие :) Ще го видя как ще се държи в по-топлото време хаха

    • Да, много е течно, забравих да спомена! Мен доста ме учуди при първото ползване. :)
      И аз си слагам пудра всеки път, независимо дали съм с фдт или с това кремче.

  2. Pingback: Таг: По един от всеки! / Beauty Tag – You Can Only Pick One! | The Blogging And The Beautiful

  3. Pingback: Beauty Tag – You Can Only Pick One! | The Blogging And The Beautiful

Leave a comment